Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“julebord”
4 av 5 bobler Anmeldt 19 november 2016

Var her på julebord
Mye mat og godt utvalg i alt fra ribbe pølse til skalldyr og sushi
Godt utvalg også av desserter og kaker
Det som trekker ned her noe så enkelt som poteter som smakte gammelt/ vassent ,burde vare unødvendig .super konsert med Return etterpå var et høydepunkt

Romtips: Be om et rom i den nye delen .Mye støy fra musikken i den gamle delen
Se flere romtips
  • Bodde november 2016, reiste som et par
      Sted
      Renslighet
    • 3 av 5 bobler
Takk, Gunn A
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 22 november 2016
Tusen takk for din tilbakemelding - vi jobber videre for å bli bedre og tar med oss din kontraktive tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.
Skriv en anmeldelse

231 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (21)
Dato | Rangering
Vestby kommune, Norge
5 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
4 av 5 bobler Anmeldt 15 november 2016

Litt klønete parkering og inngang for handicappede i rullestol. Når man først kom innendørs var det stort sett greit, selv om det er mange etasjenivåer på dette hotellet, så man blir en ivrig bruker av heis. HC-rommet var veldig bra. Stort rom, stort toalett, minibar, kaffemaskin. Litt liten dobbeltseng. Møterommet fungerte utmerket. God mat og god service i restauranten. Hotellet kan absolutt anbefales.

• Bodde november 2016, reiste på forretningsreise
      Verdi
      Rom
Takk, steinar2016
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 18 november 2016
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding. Vi tar dine vurderinger med oss videre. Vi håper vi ser deg igjen her hos oss, velkommen skal du være.
Oslo, Norge
534 anmeldelser
55 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 56 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 8 november 2016

Under en golfturnering på Tyrifjord G.K. på Storøya, fikk vi anledning til en lunsj på dette sentrale historiske- og gjestfrie hotellet som lå rett ved. Her var det en eldre- og nyere avdeling, med 257 rom. Grei parkering, og fikk et utsikts vindusbord av særdeles hyggelig betjening. Koste oss storveis med en meget lekker lunsj-buffet, og friske drikker. Tydeligvis kortreist mat og ferske råvarer, kokkelert- og dandert av proffer på kjøkkenet. Vi avsluttet med aromakaffe i et stille hjørne, og gledet oss over servicen, miljøet- og den koselige atmosfæren. Anbefales! d:o)

Grønne fasiliteter: Tydeligvis ivaretatt på tilfredsstillende måte. Ingen bemerkninger fra vår side.
  • Bodde august 2016, reiste med venner
      Sovekvalitet
      Renslighet
Takk, jans0der
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 9 november 2016
Tusen hjertelig takk for dine gode ord og for at du deler de her. Hjertelig velkommen tilbake til oss!
101 anmeldelser
39 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 40 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 5 november 2016 via mobile enheter

Som en av 270 deltakere på konferanse, var jeg imponert over det Sundvolden Hotel serverte. Rommet var romslig, ganske nyoppusset og rent. Senga var god, det samme var den stilige lenestolen. Veldig fornøyd med rommet. Men kunne ønsket meg et kjøleskap.
Maten var også veldig god. Rikholdig og smakfull buffet til lunsj, helt grei frokost, og en fantastisk middag. Svært effektiv servering av 270 konferansedeltakere.
Serviceinnstilt og hyggelig personale.
Sundvolden er kanskje ikke verdens navle, så jeg ville vel kanskje ikke valgt det som feriested, men til konferanse er det flott.

Bodde november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Mengha
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 7 november 2016
Tusen takk for din tilbakemelding og for at du deler den her. Vi håper å kunne ønske deg og dine kolleger velkommen tilbake hit en annen gang.
Bærum, Norge
1 anmeldelse
5 av 5 bobler Anmeldt 31 oktober 2016

Sundvolden Hotell er et hotell med særpreg og sjel. Du merker det med en gang du kommer inn, fra den lune atmosfæren til hyggelige og imøtekomne ansatte. Du får god service, nydelig mat og fine uteområder. Ekstra fint, var spaavdelingen og muligheten til å gjøre litt ekstra ut av oppholdet. Kan anbefales.

Bodde oktober 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet

Takk, Gro H
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 1 november 2016
Hjertelig tusen takk for din gode tilbakemelding og velkommen tilbake hit til oss!
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
11.8 km unna
Lysebu
Nr. 28 av 100 i Oslo
4.5 av 5 bobler 230 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Sted: Sundvolden Hotel
Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 007 - kr 2 031
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 250
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Priceline, Agoda, Hotels.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?