Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
45 anmeldelser
16 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Bra konferansehotell”
4 av 5 bobler Anmeldt 20 desember 2016

Hotellet egner seg meget godt til konferanser/samlinger. Bra treningsrom. Meget bra mat. Store fine rom. Eneste som er minus er antallet kanaler på tv. Noen sportskanaler hadde ikke skadet. Kommer gjerne tilbake.

• Bodde desember 2016, reiste på forretningsreise
      Sted
      Sovekvalitet
    • 5 av 5 bobler
Takk, frode jørn s
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 22 desember 2016
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding nå rett oppunder jul. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger i våre fremtidige vurderinger av tv-tilbud og håper å se deg her snart igjen.
Skriv en anmeldelse

231 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (21)
Dato | Rangering
Bodø, Norge
7 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
1 av 5 bobler Anmeldt 19 desember 2016 via mobile enheter

Skulle delta på konferanse her. Hadde bestilt enkelt rom men fikk tildelt dobbelt rom da jeg kom fram til Sundvolden. Det samme skjedde med flere av de andre fordi hotellet hadde dobbelt booket. Folk ble plassert sammen med andre konferansedeltakere som de ikke kjente fra før. To også sammen med en av motsatt kjønn. Hotellet var utrolig dårlig med kommunikasjonen og tok lite selvkritikk for den svært ubehagelige situasjonen. Vi fikk ei flaske dårlig vin og et gavekort på gratis overnatting innen 6 mnd, med beskjed om at dette var god kompensasjon. En oppfatning få av oss delte. Etter mye fram og tilbake ble vi tilbakebetalt kr.400. En svært beklagelig situasjon når man i utgangspunktet er sliten og ikke ønsker å dele rom med noen, og attpå til blir liggende på rom med fremmede. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg ikke tatt turen helt til Sundvolden. Hotellet i seg selv er hyggelig og hadde god mat, men det veide ikke opp denne gangen.

Bodde desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Hilde202016
Vi beklager på det sterkeste det du opplevde denne dagen, det er langt ifra slik vi ønsker å fremstå. Jeg setter stor pris på din ærlige tilbakemelding og tar den med oss til de som håndterte situasjonen denne dagen. Det er svært sjelden at vi opplever overbooking, noe som også kanskje forklarer håndteringen som du opplevde som kritikkverdig. Vi håper at du vil tro oss på at dette var ett unntakstilfelle og at vi får se deg her igjen som gjest ved en annen anledning.
Oslo, Norge
14 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 19 desember 2016

Var tre dager på dette hotelet i august. Gode rom med mini bar. Stort frokost bord med meget god mat. Underholdning på kvelden. Bar med alle rettigheter. Hyggelig personell. Det eneste man kan sette fingeren et at støvsuger roboter gikk rundt bena dine når du gikk ut av rommet. Holt på å tråkke på dem første morgenen så se ned.

• Bodde august 2016, reiste på forretningsreise
      Sovekvalitet
      Renslighet
Takk, Svein D
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Robotene blir heldigvisvis stadig mer intelligente og de utgjør en god avlastning for våre medarbeidere. Håper å kunne ønske deg velkommen igjen om ikke lenge.
Hønefoss, Norge
12 anmeldelser
5 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
4 av 5 bobler Anmeldt 19 november 2016

Var her på julebord
Mye mat og godt utvalg i alt fra ribbe pølse til skalldyr og sushi
Godt utvalg også av desserter og kaker
Det som trekker ned her noe så enkelt som poteter som smakte gammelt/ vassent ,burde vare unødvendig .super konsert med Return etterpå var et høydepunkt

Romtips: Be om et rom i den nye delen .Mye støy fra musikken i den gamle delen
Se flere romtips
  • Bodde november 2016, reiste som et par
      Sted
      Renslighet
    • 3 av 5 bobler
Takk, Gunn A
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 22 november 2016
Tusen takk for din tilbakemelding - vi jobber videre for å bli bedre og tar med oss din kontraktive tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.
Vestby kommune, Norge
5 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
4 av 5 bobler Anmeldt 15 november 2016

Litt klønete parkering og inngang for handicappede i rullestol. Når man først kom innendørs var det stort sett greit, selv om det er mange etasjenivåer på dette hotellet, så man blir en ivrig bruker av heis. HC-rommet var veldig bra. Stort rom, stort toalett, minibar, kaffemaskin. Litt liten dobbeltseng. Møterommet fungerte utmerket. God mat og god service i restauranten. Hotellet kan absolutt anbefales.

• Bodde november 2016, reiste på forretningsreise
      Verdi
      Rom
    • 5 av 5 bobler
Takk, steinar2016
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 18 november 2016
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding. Vi tar dine vurderinger med oss videre. Vi håper vi ser deg igjen her hos oss, velkommen skal du være.
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
11.8 km unna
Lysebu
Nr. 28 av 100 i Oslo
4.5 av 5 bobler 230 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Sted: Sundvolden Hotel
Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 007 - kr 2 031
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 250
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, Priceline og Agoda slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?