“Et av tre på topp konferansehotell”
Anmeldelse av Sundvolden Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 20 januar 2017

Dette hotellet er et av de aller beste konferansehotellene jeg har prøvd. I tillegg til å være svært proff på arrangements siden har hotellet klart å ta med seg en rik historikk, som går helt tilbake til 1650 tallet. Fasilitene er meget moderne og det er ikke noe å utsette på tilrettelegging og kvalitet. Hotellrommene er friske og moderne. Skinnende rene og med høy klasse. Maten er av en klasse for seg. Frokost må være blant de beste på østlandet, om ikke i Norge. Lunsjbuffeen er himmelsk, og den har høy kvalitet og klasse, selv om den er laget til et stort antall gjester. Super!. Middag på hotellet står ikke tilbake for lunsjen. Vinlisten vil nok imponere mange, og her finnes det mye å plukke i. Hotellet har også en SPA avdeling og ligger i flotte omgivelser. Alt i alt et helt topp opphold, og en ser definitivt for seg et gjenbesøk.

Romtips: Be om et rom høyt oppe, med utsikt mot Steinsfjorden/Tyrifjorden
Se flere romtips
  • Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
4  Takk, Knut Jakob L
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 januar 2017

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. For oss er dette topp tre av gode tilbakemeldinger! Vi er stolte og håper virkelig vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake hit til oss.

Anmeldt 20 desember 2016

Hotellet egner seg meget godt til konferanser/samlinger. Bra treningsrom. Meget bra mat. Store fine rom. Eneste som er minus er antallet kanaler på tv. Noen sportskanaler hadde ikke skadet. Kommer gjerne tilbake.

• Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, frode jørn s
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 desember 2016

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding nå rett oppunder jul. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger i våre fremtidige vurderinger av tv-tilbud og håper å se deg her snart igjen.

Anmeldt 19 desember 2016 via mobile enheter

Skulle delta på konferanse her. Hadde bestilt enkelt rom men fikk tildelt dobbelt rom da jeg kom fram til Sundvolden. Det samme skjedde med flere av de andre fordi hotellet hadde dobbelt booket. Folk ble plassert sammen med andre konferansedeltakere som de ikke kjente fra før. To også sammen med en av motsatt kjønn. Hotellet var utrolig dårlig med kommunikasjonen og tok lite selvkritikk for den svært ubehagelige situasjonen. Vi fikk ei flaske dårlig vin og et gavekort på gratis overnatting innen 6 mnd, med beskjed om at dette var god kompensasjon. En oppfatning få av oss delte. Etter mye fram og tilbake ble vi tilbakebetalt kr.400. En svært beklagelig situasjon når man i utgangspunktet er sliten og ikke ønsker å dele rom med noen, og attpå til blir liggende på rom med fremmede. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg ikke tatt turen helt til Sundvolden. Hotellet i seg selv er hyggelig og hadde god mat, men det veide ikke opp denne gangen.

Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Hilde202016

Vi beklager på det sterkeste det du opplevde denne dagen, det er langt ifra slik vi ønsker å fremstå. Jeg setter stor pris på din ærlige tilbakemelding og tar den med oss til de som håndterte situasjonen denne dagen. Det er svært sjelden at vi opplever overbooking, noe som også kanskje forklarer håndteringen som du opplevde som kritikkverdig. Vi håper at du vil tro oss på at dette var ett unntakstilfelle og at vi får se deg her igjen som gjest ved en annen anledning.

Anmeldt 19 desember 2016

Var tre dager på dette hotelet i august. Gode rom med mini bar. Stort frokost bord med meget god mat. Underholdning på kvelden. Bar med alle rettigheter. Hyggelig personell. Det eneste man kan sette fingeren et at støvsuger roboter gikk rundt bena dine når du gikk ut av rommet. Holt på å tråkke på dem første morgenen så se ned.

• Opphold: august 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Svein D

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Robotene blir heldigvisvis stadig mer intelligente og de utgjør en god avlastning for våre medarbeidere. Håper å kunne ønske deg velkommen igjen om ikke lenge.

Anmeldt 19 november 2016

Var her på julebord
Mye mat og godt utvalg i alt fra ribbe pølse til skalldyr og sushi
Godt utvalg også av desserter og kaker
Det som trekker ned her noe så enkelt som poteter som smakte gammelt/ vassent ,burde vare unødvendig .super konsert med Return etterpå var et høydepunkt

Romtips: Be om et rom i den nye delen .Mye støy fra musikken i den gamle delen
Se flere romtips
  • Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Gunn A
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 november 2016

Tusen takk for din tilbakemelding - vi jobber videre for å bli bedre og tar med oss din kontraktive tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
19,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 29 av 102 i Oslo
212 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 161 - kr 2 032 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?