Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
26 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
“Tapt seg?”
3 av 5 bobler Anmeldt 27 januar 2017 via mobile enheter

Vært her mange ganger med jobb/konferanse og har alltid vært imponert over maten. Men ikke denne gang. Lunsjen bar middels og det bar glissent på alle fat da vi kom inn. Middagen grei nok men ingen wow opplevelse. Service på det jevne.
Tja, kommer bibel tilbake men da håper jeg det er bedre

Bodde januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Rolf H
CecilieLaeskogen, Leder  på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 30 januar 2017
Det var leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse av maten. Nedslående å høre at du heller ikke opplevde service utover det jevne. Dette er ikke slik vi ønsker å fremstå, og vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding slik at vi får muligheten til å gjøre noe med det. Jeg beklager virkelig at vi ikke klarte bedre denne gangen men håper du vil gi oss en ny sjanse, da vi helt klart kan bedre. Hjertelig velkommen igjen!
Skriv en anmeldelse

231 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (21)
Dato | Rangering
8 anmeldelser
7 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 20 januar 2017

Dette hotellet er et av de aller beste konferansehotellene jeg har prøvd. I tillegg til å være svært proff på arrangements siden har hotellet klart å ta med seg en rik historikk, som går helt tilbake til 1650 tallet. Fasilitene er meget moderne og det er ikke noe å utsette på tilrettelegging og kvalitet. Hotellrommene er friske og moderne. Skinnende rene og med høy klasse. Maten er av en klasse for seg. Frokost må være blant de beste på østlandet, om ikke i Norge. Lunsjbuffeen er himmelsk, og den har høy kvalitet og klasse, selv om den er laget til et stort antall gjester. Super!. Middag på hotellet står ikke tilbake for lunsjen. Vinlisten vil nok imponere mange, og her finnes det mye å plukke i. Hotellet har også en SPA avdeling og ligger i flotte omgivelser. Alt i alt et helt topp opphold, og en ser definitivt for seg et gjenbesøk.

Romtips: Be om et rom høyt oppe, med utsikt mot Steinsfjorden/Tyrifjorden
Se flere romtips
Grønne fasiliteter: Hotellet framstår meget miljøbevist, og opplyser om dette tydelig
  • Bodde januar 2017, reiste på forretningsreise
      Verdi
      Renslighet
4 Takk, Knut Jakob L
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 23 januar 2017
Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. For oss er dette topp tre av gode tilbakemeldinger! Vi er stolte og håper virkelig vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake hit til oss.
45 anmeldelser
16 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 20 desember 2016

Hotellet egner seg meget godt til konferanser/samlinger. Bra treningsrom. Meget bra mat. Store fine rom. Eneste som er minus er antallet kanaler på tv. Noen sportskanaler hadde ikke skadet. Kommer gjerne tilbake.

• Bodde desember 2016, reiste på forretningsreise
      Sted
      Sovekvalitet
Takk, frode jørn s
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 22 desember 2016
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding nå rett oppunder jul. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger i våre fremtidige vurderinger av tv-tilbud og håper å se deg her snart igjen.
Bodø, Norge
7 anmeldelser
4 anmeldelser av hotell
1 av 5 bobler Anmeldt 19 desember 2016 via mobile enheter

Skulle delta på konferanse her. Hadde bestilt enkelt rom men fikk tildelt dobbelt rom da jeg kom fram til Sundvolden. Det samme skjedde med flere av de andre fordi hotellet hadde dobbelt booket. Folk ble plassert sammen med andre konferansedeltakere som de ikke kjente fra før. To også sammen med en av motsatt kjønn. Hotellet var utrolig dårlig med kommunikasjonen og tok lite selvkritikk for den svært ubehagelige situasjonen. Vi fikk ei flaske dårlig vin og et gavekort på gratis overnatting innen 6 mnd, med beskjed om at dette var god kompensasjon. En oppfatning få av oss delte. Etter mye fram og tilbake ble vi tilbakebetalt kr.400. En svært beklagelig situasjon når man i utgangspunktet er sliten og ikke ønsker å dele rom med noen, og attpå til blir liggende på rom med fremmede. Hadde jeg visst dette på forhånd hadde jeg ikke tatt turen helt til Sundvolden. Hotellet i seg selv er hyggelig og hadde god mat, men det veide ikke opp denne gangen.

Bodde desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Hilde202016
Vi beklager på det sterkeste det du opplevde denne dagen, det er langt ifra slik vi ønsker å fremstå. Jeg setter stor pris på din ærlige tilbakemelding og tar den med oss til de som håndterte situasjonen denne dagen. Det er svært sjelden at vi opplever overbooking, noe som også kanskje forklarer håndteringen som du opplevde som kritikkverdig. Vi håper at du vil tro oss på at dette var ett unntakstilfelle og at vi får se deg her igjen som gjest ved en annen anledning.
Oslo, Norge
14 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 19 desember 2016

Var tre dager på dette hotelet i august. Gode rom med mini bar. Stort frokost bord med meget god mat. Underholdning på kvelden. Bar med alle rettigheter. Hyggelig personell. Det eneste man kan sette fingeren et at støvsuger roboter gikk rundt bena dine når du gikk ut av rommet. Holt på å tråkke på dem første morgenen så se ned.

• Bodde august 2016, reiste på forretningsreise
      Sovekvalitet
      Renslighet
Takk, Svein D
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Robotene blir heldigvisvis stadig mer intelligente og de utgjør en god avlastning for våre medarbeidere. Håper å kunne ønske deg velkommen igjen om ikke lenge.
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
11.8 km unna
Lysebu
Nr. 28 av 100 i Oslo
4.5 av 5 bobler 230 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Sted: Sundvolden Hotel
Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 007 - kr 2 031
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 250
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, Priceline og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?