“Hyggelig, profesjonelt, rent og ryddig”
Anmeldelse av Sundvolden Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 3 februar 2017 via mobile enheter

Det var ikke mitt første besøk. Sundvolden er det hyggeligste og beste konferansehotellet rundt Oslo.

En stor forbedring fra sist var kaffemaskin på rommet. Jeg elsker hoteller med kaffe på rommet så jeg kan lage meg kaffe med en gang jeg står opp.

Takk, Gudrun B
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 februar 2017

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Så bra at du setter pris på Nespressomaskinene på rommene. Vi tenker også at akkurat den første koppen er veldig viktig. Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 3 februar 2017

Hotellet er kjempefint og dekker alle behov for de uten barn. Hotellet er lite barnevennlig, men henter inn dette på god service.

TVEN på rommet vårt hadde bare TV2, og med en TV med HDMI tilgang som ikke virka, var dette også en strek i regninga.

Å reise hit med barn bør være kortvarig, men hotellet har en veldig god struktur i sin visjon,dermed er også fasilitetene gode for de som skal delta på kurs.

Frokosten var kjempegod og maten var generelt veldig bra.

• Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, reneaeh

Takk for din tilbakemelding. Vi ser at vi har litt lite tilbud til barn og skal bli bedre på dette. På høytider som 17.mai og i førjulstiden har vi alltid mye som skjer for barna, men i hverdagen er det nok kursgjestene våre som får mest fokus. Håper dere allikevel hadde et bra opphold og at vi får se dere igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 31 januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig konferansehotell som ligger en knapp times kjøretur fra Oslo. Hotellet har hatt flere utbygginger, og det skal visst utvides enda mer i nær framtid.
Hyggelige ansatte som har flotte uniformer. Rommene virker store og velholdt. Matmessig er dette hotellet veldig bra. God mat ved alle måltidene.

Takk, VacationOslo

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Ja, vi bygger et stort kongress senter som står ferdig høsten 2017. Da kan vi huse enda større og mer tekniske arrangementer her hos oss. Godt å høre at du er fornøyd med det meste. Håper å se deg tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 27 januar 2017 via mobile enheter

Vært her mange ganger med jobb/konferanse og har alltid vært imponert over maten. Men ikke denne gang. Lunsjen bar middels og det bar glissent på alle fat da vi kom inn. Middagen grei nok men ingen wow opplevelse. Service på det jevne.
Tja, kommer bibel tilbake men da håper jeg det er bedre

Takk, Rolf H
CecilieLaeskogen, Leder  på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 januar 2017

Det var leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse av maten. Nedslående å høre at du heller ikke opplevde service utover det jevne. Dette er ikke slik vi ønsker å fremstå, og vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din tilbakemelding slik at vi får muligheten til å gjøre noe med det. Jeg beklager virkelig at vi ikke klarte bedre denne gangen men håper du vil gi oss en ny sjanse, da vi helt klart kan bedre. Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 20 januar 2017

Dette hotellet er et av de aller beste konferansehotellene jeg har prøvd. I tillegg til å være svært proff på arrangements siden har hotellet klart å ta med seg en rik historikk, som går helt tilbake til 1650 tallet. Fasilitene er meget moderne og det er ikke noe å utsette på tilrettelegging og kvalitet. Hotellrommene er friske og moderne. Skinnende rene og med høy klasse. Maten er av en klasse for seg. Frokost må være blant de beste på østlandet, om ikke i Norge. Lunsjbuffeen er himmelsk, og den har høy kvalitet og klasse, selv om den er laget til et stort antall gjester. Super!. Middag på hotellet står ikke tilbake for lunsjen. Vinlisten vil nok imponere mange, og her finnes det mye å plukke i. Hotellet har også en SPA avdeling og ligger i flotte omgivelser. Alt i alt et helt topp opphold, og en ser definitivt for seg et gjenbesøk.

Romtips: Be om et rom høyt oppe, med utsikt mot Steinsfjorden/Tyrifjorden
Se flere romtips
  • Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
4  Takk, Knut Jakob L
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 januar 2017

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. For oss er dette topp tre av gode tilbakemeldinger! Vi er stolte og håper virkelig vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake hit til oss.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
19,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 29 av 102 i Oslo
212 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 161 - kr 2 032 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?