Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
21 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Ok konferansehotell”
4 av 5 bobler Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Stort og bra konferansehotell med fine rom og grei mat. Hotellet er ikke fint fra utsiden med bygninger plassert litt merkelig, men innvendig er det bra og de er bra på konferanser. Prisnivået vet jeg ikke siden jeg ikke betalte , men regner med at det er et greit nivå. Kan anbefale hotellet til konferanse og enkel overnatting. Om det er et sted å være er jeg mer usikker på.

Bodde februar 2017
Takk, knvat
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 13 februar 2017
Takk for din tilbakemelding, dumt at du ikke synes det ser bra ut fra utsiden. Du får komme tilbake til våren, da er det vakkert her med tunet i blomstring. Du kan regne med at våre priser alltid er konkurransedyktige, og dersom du følger oss på Facebook håper jeg du vil se at det mange ganger kan være veldig spennende å være her for å oppleve det som skjer! Hjertelig velkommen tilbake!
Skriv en anmeldelse

231 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (21)
Dato | Rangering
14 anmeldelser
5 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 10 februar 2017 via mobile enheter

Jeg var på hotellet i forbindelse med årsmøte. Innsjekkingen var eksemplarisk.
Vel framme på rommet ville jeg se nyhetene. Kun en kanal virket på tv-en. Skulle så prøve Wifi , men fikk ikke kontakt. Fikk opplyst at dette var et problem. Dette burde resepsjonen opplyst om. Derfor får ikke oppholdet full score.
Middag , frokost og lunsj var utmerket. Meget dyktige ansatte serverte ved middagen.
Jeg så at det er byggearbeider på gang , og ser fram til neste besøk . Da håper jeg TV og wifi er utbedret.

Bodde februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Runar A
Takk for din tilbakemelding. Det er helt riktig at du kan regne med at både TV og Wifi fungerer, vi har hatt noen midlertidige utfordringer med tv`ene våre men det er snart i orden. Wifi er en kontinuerlig utfordring å sørge for tilstrekkelig dekning og at alt til enhver tid virker som det skal, men tilbakemeldinger som den du gir her er heldigvis veldig sjeldent vi får. Godt å høre at du ellers var fornøyd med oppholdet hos oss og vi håper å se deg tilbake her snart, til høsten står vårt nye kongressenter ferdig.
Tønsberg
38 anmeldelser
16 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 7 februar 2017 via mobile enheter

Har vært på Sundvolden Hotel flere ganger i forbindelse med møter og konferanser.
Hyggelig atmosfære, serviceinnstilt personale og alltid god mat.
Ser imidlertid at noen av rommene / badene trenger en oppussing.

Bodde februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, EPKTONSBERG
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 8 februar 2017
Hei. Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med vedlikehold og tar med oss det du skriver. Velkommen tilbake hit til oss.
Kolbotn, Norge
45 anmeldelser
38 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 3 februar 2017 via mobile enheter

Det var ikke mitt første besøk. Sundvolden er det hyggeligste og beste konferansehotellet rundt Oslo.

En stor forbedring fra sist var kaffemaskin på rommet. Jeg elsker hoteller med kaffe på rommet så jeg kan lage meg kaffe med en gang jeg står opp.

Bodde januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gudrun B
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 6 februar 2017
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Så bra at du setter pris på Nespressomaskinene på rommene. Vi tenker også at akkurat den første koppen er veldig viktig. Hjertelig velkommen igjen!
Førde, Norge
1 anmeldelse
3 av 5 bobler Anmeldt 3 februar 2017

Hotellet er kjempefint og dekker alle behov for de uten barn. Hotellet er lite barnevennlig, men henter inn dette på god service.

TVEN på rommet vårt hadde bare TV2, og med en TV med HDMI tilgang som ikke virka, var dette også en strek i regninga.

Å reise hit med barn bør være kortvarig, men hotellet har en veldig god struktur i sin visjon,dermed er også fasilitetene gode for de som skal delta på kurs.

Frokosten var kjempegod og maten var generelt veldig bra.

• Bodde februar 2017, reiste med familie
    • 4 av 5 bobler
      Verdi
    • 2 av 5 bobler
      Sted
    • 4 av 5 bobler
      Service
Takk, reneaeh
Takk for din tilbakemelding. Vi ser at vi har litt lite tilbud til barn og skal bli bedre på dette. På høytider som 17.mai og i førjulstiden har vi alltid mye som skjer for barna, men i hverdagen er det nok kursgjestene våre som får mest fokus. Håper dere allikevel hadde et bra opphold og at vi får se dere igjen ved en annen anledning.
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
11.8 km unna
Lysebu
Nr. 28 av 100 i Oslo
4.5 av 5 bobler 230 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Sted: Sundvolden Hotel
Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 007 - kr 2 031
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 250
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com og Priceline slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?