“Elsker dette stedet!!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 1 april 2017

Jeg har vært her før, og kommer igjen! Vakkert, høy kvalitet, nydelig mat, fantastisk personale, nydelige rom! Vi var her i forbindelse med jobb. Også møtelokaler og fasiliteter fungerte ypperlig. Håper jeg kommer igjen både på jobb og privat!

Romtips: Jeg hadde rom 52 - det skal jeg spørre om neste gang også :)
Se flere romtips
Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ingunncarelius
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 april 2017

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer og inspirerer alle som jobber her. Vi lover å fortsette med å stadig fornye oss og utvikle oss slik at du også neste gang du kommer, vil føle det på samme måten. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Stort og bra konferansehotell med fine rom og grei mat. Hotellet er ikke fint fra utsiden med bygninger plassert litt merkelig, men innvendig er det bra og de er bra på konferanser. Prisnivået vet jeg ikke siden jeg ikke betalte , men regner med at det er et greit nivå. Kan anbefale hotellet til konferanse og enkel overnatting. Om det er et sted å være er jeg mer usikker på.

Opphold: februar 2017
1  Takk, knvat
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 februar 2017

Takk for din tilbakemelding, dumt at du ikke synes det ser bra ut fra utsiden. Du får komme tilbake til våren, da er det vakkert her med tunet i blomstring. Du kan regne med at våre priser alltid er konkurransedyktige, og dersom du følger oss på Facebook håper jeg du vil se at det mange ganger kan være veldig spennende å være her for å oppleve det som skjer! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10 februar 2017 via mobile enheter

Jeg var på hotellet i forbindelse med årsmøte. Innsjekkingen var eksemplarisk.
Vel framme på rommet ville jeg se nyhetene. Kun en kanal virket på tv-en. Skulle så prøve Wifi , men fikk ikke kontakt. Fikk opplyst at dette var et problem. Dette burde resepsjonen opplyst om. Derfor får ikke oppholdet full score.
Middag , frokost og lunsj var utmerket. Meget dyktige ansatte serverte ved middagen.
Jeg så at det er byggearbeider på gang , og ser fram til neste besøk . Da håper jeg TV og wifi er utbedret.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Runar A

Takk for din tilbakemelding. Det er helt riktig at du kan regne med at både TV og Wifi fungerer, vi har hatt noen midlertidige utfordringer med tv`ene våre men det er snart i orden. Wifi er en kontinuerlig utfordring å sørge for tilstrekkelig dekning og at alt til enhver tid virker som det skal, men tilbakemeldinger som den du gir her er heldigvis veldig sjeldent vi får. Godt å høre at du ellers var fornøyd med oppholdet hos oss og vi håper å se deg tilbake her snart, til høsten står vårt nye kongressenter ferdig.

Anmeldt 7 februar 2017 via mobile enheter

Har vært på Sundvolden Hotel flere ganger i forbindelse med møter og konferanser.
Hyggelig atmosfære, serviceinnstilt personale og alltid god mat.
Ser imidlertid at noen av rommene / badene trenger en oppussing.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, EPKTONSBERG
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 februar 2017

Hei. Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med vedlikehold og tar med oss det du skriver. Velkommen tilbake hit til oss.

Anmeldt 3 februar 2017 via mobile enheter

Det var ikke mitt første besøk. Sundvolden er det hyggeligste og beste konferansehotellet rundt Oslo.

En stor forbedring fra sist var kaffemaskin på rommet. Jeg elsker hoteller med kaffe på rommet så jeg kan lage meg kaffe med en gang jeg står opp.

Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Gudrun B
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 februar 2017

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Så bra at du setter pris på Nespressomaskinene på rommene. Vi tenker også at akkurat den første koppen er veldig viktig. Hjertelig velkommen igjen!

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
19,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 29 av 102 i Oslo
212 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 181 - kr 2 045 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?