“Historisk overnatting og middag”
Anmeldelse av Sundvolden Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 3 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 4 april 2017

Vi valgte en pakke med overnatting i den gamle delen av hotellet, på ett flott historisk rom nr. 290.
Og 4 retters middag på kvelden. Maten var av topp kvalitet, og kokken kom ut med ett par smaksprøver på ett par ekstra ting som var veldig spennende. Servitøren gjorde måltidet til en hyggelig opplevelse. Og de andre som jobbet på hotellet ytte god service og var hyggelige og blid.
Så anbefaler absolutt en slik pakke.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, kjosk
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 april 2017

Tusen hjertelig takk for din fantastiske tilbakemelding. Vi er stolte medlemmer av De Historiske, og er også det største hotellet. Fint å høre at vi klarer å leve opp til dere forventninger til et historisk opphold. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2 april 2017

Det var gode fasiliteter tilknyttet møterom. Matserveringen til alle måltidene var fantastisk god. Spesielt var middagsserveringen langt over forventningen. Soverom var nye og moderne. Veldig godt fornøyd med oppholdet.

Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, 81tore
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 april 2017

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer og inspirerer alle som jobber her. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 1 april 2017

Jeg har vært her før, og kommer igjen! Vakkert, høy kvalitet, nydelig mat, fantastisk personale, nydelige rom! Vi var her i forbindelse med jobb. Også møtelokaler og fasiliteter fungerte ypperlig. Håper jeg kommer igjen både på jobb og privat!

Romtips: Jeg hadde rom 52 - det skal jeg spørre om neste gang også :)
Se flere romtips
Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Takk, ingunncarelius
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 april 2017

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer og inspirerer alle som jobber her. Vi lover å fortsette med å stadig fornye oss og utvikle oss slik at du også neste gang du kommer, vil føle det på samme måten. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Stort og bra konferansehotell med fine rom og grei mat. Hotellet er ikke fint fra utsiden med bygninger plassert litt merkelig, men innvendig er det bra og de er bra på konferanser. Prisnivået vet jeg ikke siden jeg ikke betalte , men regner med at det er et greit nivå. Kan anbefale hotellet til konferanse og enkel overnatting. Om det er et sted å være er jeg mer usikker på.

Opphold: februar 2017
1  Takk, knvat
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 februar 2017

Takk for din tilbakemelding, dumt at du ikke synes det ser bra ut fra utsiden. Du får komme tilbake til våren, da er det vakkert her med tunet i blomstring. Du kan regne med at våre priser alltid er konkurransedyktige, og dersom du følger oss på Facebook håper jeg du vil se at det mange ganger kan være veldig spennende å være her for å oppleve det som skjer! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10 februar 2017 via mobile enheter

Jeg var på hotellet i forbindelse med årsmøte. Innsjekkingen var eksemplarisk.
Vel framme på rommet ville jeg se nyhetene. Kun en kanal virket på tv-en. Skulle så prøve Wifi , men fikk ikke kontakt. Fikk opplyst at dette var et problem. Dette burde resepsjonen opplyst om. Derfor får ikke oppholdet full score.
Middag , frokost og lunsj var utmerket. Meget dyktige ansatte serverte ved middagen.
Jeg så at det er byggearbeider på gang , og ser fram til neste besøk . Da håper jeg TV og wifi er utbedret.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Runar A

Takk for din tilbakemelding. Det er helt riktig at du kan regne med at både TV og Wifi fungerer, vi har hatt noen midlertidige utfordringer med tv`ene våre men det er snart i orden. Wifi er en kontinuerlig utfordring å sørge for tilstrekkelig dekning og at alt til enhver tid virker som det skal, men tilbakemeldinger som den du gir her er heldigvis veldig sjeldent vi får. Godt å høre at du ellers var fornøyd med oppholdet hos oss og vi håper å se deg tilbake her snart, til høsten står vårt nye kongressenter ferdig.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
1,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 30 av 102 i Oslo
214 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 011 - kr 2 085 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?