“Nydelig mat og service”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 10 april 2017 via mobile enheter

Var på hotellet med innovasjonsløft gjengen. Rakk ikke lunsj så jeg spurte om det var mulig å få litt mat i første pausen. "Det skal du selvsagt få" var svaret. De vartet opp med sandvich på 5 mknutter.
Middagen var en opplevelse i seg selv.
Veldig god opplevelse for alle i gruppa.

Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Jon G
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 april 2017

Tusen hjertelig takk for dine gode ord og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 7 april 2017

Hele turen var bra, fikk god mottagelsen, fikk et flott stort rommet, 6 retters maten god, (spesielt lunchen på rommet når vi kom på lørdagen), en god kokk
Ja, til og med været viste seg fra en meget god side, var på toppturen :-)

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, ElinHinnaland
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 april 2017

Tusen takk for din gode tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4 april 2017

Vi valgte en pakke med overnatting i den gamle delen av hotellet, på ett flott historisk rom nr. 290.
Og 4 retters middag på kvelden. Maten var av topp kvalitet, og kokken kom ut med ett par smaksprøver på ett par ekstra ting som var veldig spennende. Servitøren gjorde måltidet til en hyggelig opplevelse. Og de andre som jobbet på hotellet ytte god service og var hyggelige og blid.
Så anbefaler absolutt en slik pakke.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, kjosk
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 april 2017

Tusen hjertelig takk for din fantastiske tilbakemelding. Vi er stolte medlemmer av De Historiske, og er også det største hotellet. Fint å høre at vi klarer å leve opp til dere forventninger til et historisk opphold. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2 april 2017

Det var gode fasiliteter tilknyttet møterom. Matserveringen til alle måltidene var fantastisk god. Spesielt var middagsserveringen langt over forventningen. Soverom var nye og moderne. Veldig godt fornøyd med oppholdet.

Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, 81tore
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 april 2017

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer og inspirerer alle som jobber her. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 1 april 2017

Jeg har vært her før, og kommer igjen! Vakkert, høy kvalitet, nydelig mat, fantastisk personale, nydelige rom! Vi var her i forbindelse med jobb. Også møtelokaler og fasiliteter fungerte ypperlig. Håper jeg kommer igjen både på jobb og privat!

Romtips: Jeg hadde rom 52 - det skal jeg spørre om neste gang også :)
Se flere romtips
Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Takk, ingunncarelius
CecilieLaeskogen, Eier på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 april 2017

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer og inspirerer alle som jobber her. Vi lover å fortsette med å stadig fornye oss og utvikle oss slik at du også neste gang du kommer, vil føle det på samme måten. Hjertelig velkommen tilbake.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
1,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 30 av 102 i Oslo
214 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 011 - kr 2 085 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?