eDreams
Travelocity
Agoda.comUSD 241
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har hørt mye fint om Sundvolden hotell. Hadde derfor store forventninger. Opplevelsen nådde dessverre ikke opp til forventningene.

Var på konferanse og positivt var at jeg fikk rom kl 09:30 da jeg kom. Rommet var Ok størrelse, det var Nespressomaskin på rommet så jeg trengte ikke å savne min. Var ikke kjøleskap eller taklampe på rommet. Savnet begge delere. Var ingen søppelbøtte på rommet, bare en mini på badet. Ingen søppelsortering heller. Rommet var helt Ok. Kjedelig at måtte kjøpe sjampo, noe jeg er vant til at finnes på hotellrom. Her var det bare en kjøpt sort såpepumpe (fra ikea/claes ohlsson) med ukjent innhold.

Lunsj begge dagene var Ok. Var litet utvalg og grillet lammespyd som jeg kjent lukten av hele dagen var slut da min konferanse skulle spise men vi fikk sett de andres, det såg og luktet godt ut. Plus for hjemmelaget brød og lokale varer. Ikke bra at det er tomt på dessertbordet og flere av varmrettene når et stort selskap skal ha lunsj.

Middagen var treretters og smakte veldig bra. Kjøkkenet virket generelt glade i bacon. En ellers vegetarisk skogssoppsuppe kunne jeg ikke spise da jeg ikke kunne få den uten bacon. Samme med ananas til lunsj. Var servert med bacon oppå.

Flere satte pris på smågodt til konferansen men savnet kaffevariasjoner, ble kun servert svart kaffe eller med melk. Savnet også kullsyret vann til konferansen.

Naturen rundt var veldig fin og jeg koste meg på tur ned til vannet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, sunnygirlOslo
CecilieLaeskogen, Leder  på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Takk for din grundige og gode tilbakemelding. Vi tar alt du nevner med oss når vi daglig vurderer hvordan vi skal bli best på å begeistre våre gjester. Håper at du allikevel vil komme på besøk igjen en annen gang.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Med flott beliggenhet og nærhet til Oslo, er dette et attraktivt konferansehotell.
Store konferanserom og stor kapasitet.
Værelsene er helt OK, men noe gammeldagse.
Maten er dessverre ikke god nok og bar preg av serieproduksjon og lite oppfinnsomhet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Fredrik J
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar den til oss og lover å bli bedre til neste gang du kommer. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var der et døgn, men fikk med meg to lunchbuffer, fin frokost og en tre retters middag. Jeg tror det meste av maten var kortreist. Det var noe for en hver gane om du er vegetarianer eller kjøtt- og fiskespiser.Er du glad i søtt så var det mange gode fristelser på dessertbordet. Alt var perfekt! Hyggelig spiserom om man er en stor gruppe eller bare 10-15 stk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kristin S
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Tusen hjertelig takk for din vidunderlige tilbakemelding! Denne skal jeg bringe videre til alle som jobber her! Håper å se deg tilbake hos oss ved neste anledning.

Anmeldt 29. august 2018

Vi var her i sommer med en liten en på 7 mnd. Vi ble oppgradert til å få en suite i samme bygg som restauranten så mini kunne sove mens vi var nede og fikk servert kanskje årets beste 3-retter med vin. Maten smakte fortreffelig og servicen var upåklagelig. Vi SKAL tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Vegard T
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding. Godt å høre at dere med en liten baby klarte å kose dere her hos oss. Hjertelig velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Vi booka rom for familie på 4, og fikk en suite i en gammel del av hotellet. For varmt med soverom på hems og bare et glass som kunne åpnes. Sikkert hyggelig rom på vinterstid. Vi kom ikke så langt at vi fikk teste nattesøvnen på loftet/hemsen,siden vår sønn fikk et glasskår i foten. Vi undersøkte loftet/hemsen nøyere og fant flere glasskårbiter. Renholdet ellers var heller ikke godt nok på dette rommet. Vi kontaktet resepsjonen, og møtte en svært serviceinnstilt resepsjonist. Hun hentet en liten trøstgave til vår sønn, og ordnet connecting-room i den nye delen av hotellet istedet (og kom tilbake med paraplyer vi fikk låne da vi byttet rom). God frokost og fin ny spisesal.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Silje V
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2018

Så godt at dere møtte en i resepsjonen som gjorde det rette. Beklager så mye at dere opplevde at renholdet ikke var godt nok, og spesielt at deres sønn fikk glasskår i foten, det skal ikke skje! Vi vil se på våre rutiner i forhold til renholdet av disse rommene. Tusen takk for en nyttig tilbakemelding som vi vil bruke til å bli bedre. Håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning!