Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

En overnatting - konferanse.
Hyggelig rom med god størrelse med god seng og deilig sengetøy.
Skrivebord med stol samt en deilig lenestol med krakk.

Minus:
Ok bad, men dusjen trekker veldig ned. Her er det fastmontert dusjhode LANGT opp på veggen, nesten i taket, og umulig for i hvert fall meg som ikke er høy å kunne rekke opp til å stille på.

Spiste både lunsj, middag, frokost og møtemat. Terningkast 4.
Hyggelig restaurant. Greie møtelokaler, men ikke så gode stoler i møterommet. Harde.

Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, MElisabeth
CecilieLaeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2020

Takk for din gode og grundige tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake! Ps. har kjøpt puter du kan ta med inn i møtesalen til å sitte på.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Booket oss en julebord pakke med konsert. Helt topp fra innsjekk til utsjekk, fantastisk julebuffet m dessert. Uten tvil den beste ribba jeg har smakt. Meget bra underholdning. Avslutta oppholdet med en knallgod frokost. Meget hyggelige ansatte, og suveren service fra "vår" hyggelige resepsjonist gjennom hele oppholdet. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Alexander B
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Tusen hjertelig takk for din herlige tilbakemelding, og for at du deler den her! For en gave på en mandag! Denne er delt med alle som jobber her. Vi blir like stolte og glade hver gang noen ønsker å anbefale oss til andre. Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har hørt mye fint om Sundvolden hotell. Hadde derfor store forventninger. Opplevelsen nådde dessverre ikke opp til forventningene.

Var på konferanse og positivt var at jeg fikk rom kl 09:30 da jeg kom. Rommet var Ok størrelse, det var Nespressomaskin på rommet så jeg trengte ikke å savne min. Var ikke kjøleskap eller taklampe på rommet. Savnet begge delere. Var ingen søppelbøtte på rommet, bare en mini på badet. Ingen søppelsortering heller. Rommet var helt Ok. Kjedelig at måtte kjøpe sjampo, noe jeg er vant til at finnes på hotellrom. Her var det bare en kjøpt sort såpepumpe (fra ikea/claes ohlsson) med ukjent innhold.

Lunsj begge dagene var Ok. Var litet utvalg og grillet lammespyd som jeg kjent lukten av hele dagen var slut da min konferanse skulle spise men vi fikk sett de andres, det såg og luktet godt ut. Plus for hjemmelaget brød og lokale varer. Ikke bra at det er tomt på dessertbordet og flere av varmrettene når et stort selskap skal ha lunsj.

Middagen var treretters og smakte veldig bra. Kjøkkenet virket generelt glade i bacon. En ellers vegetarisk skogssoppsuppe kunne jeg ikke spise da jeg ikke kunne få den uten bacon. Samme med ananas til lunsj. Var servert med bacon oppå.

Flere satte pris på smågodt til konferansen men savnet kaffevariasjoner, ble kun servert svart kaffe eller med melk. Savnet også kullsyret vann til konferansen.

Naturen rundt var veldig fin og jeg koste meg på tur ned til vannet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, sunnygirlOslo
CecilieLaeskogen, Leder  på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Takk for din grundige og gode tilbakemelding. Vi tar alt du nevner med oss når vi daglig vurderer hvordan vi skal bli best på å begeistre våre gjester. Håper at du allikevel vil komme på besøk igjen en annen gang.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Med flott beliggenhet og nærhet til Oslo, er dette et attraktivt konferansehotell.
Store konferanserom og stor kapasitet.
Værelsene er helt OK, men noe gammeldagse.
Maten er dessverre ikke god nok og bar preg av serieproduksjon og lite oppfinnsomhet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Fredrik J
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar den til oss og lover å bli bedre til neste gang du kommer. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var der et døgn, men fikk med meg to lunchbuffer, fin frokost og en tre retters middag. Jeg tror det meste av maten var kortreist. Det var noe for en hver gane om du er vegetarianer eller kjøtt- og fiskespiser.Er du glad i søtt så var det mange gode fristelser på dessertbordet. Alt var perfekt! Hyggelig spiserom om man er en stor gruppe eller bare 10-15 stk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kristin S
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Tusen hjertelig takk for din vidunderlige tilbakemelding! Denne skal jeg bringe videre til alle som jobber her! Håper å se deg tilbake hos oss ved neste anledning.