Booking.comUSD 164
FindHotelUSD 164
Agoda.comUSD 165
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Beste hotellopplevelsen vi har hatt. (Mor med 4 barn.) Rommet var en drøm og frokosten er den beste vi har opplevd på hotell God service i resepsjonen, særlig når vi ankom, inkludert litt historikk om hotellet.

Takk, jolma-stensland
Cecilie Laeskogen, General Manager på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Tusen hjertelig takk og velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 14. juni 2021

Rommet var stort og sengene er helt standard hard med samme sengetøy som alle andre har også. Det hvite, stive vet du.. Er kaffekapsel maskin på rommet, men siden jeg ikke drikker kaffe savnet jeg te eller kakao alternativer. Savnet også info på rommet om frokosttider og WIFI.

Badet var stort og overrasket positivt med både badekar og stor dusj separat! Selv jeg som er plus size fikk plass i badekaret :) Stort pluss! Selv med utsikt ut mot motorveien, var det stille. Stort pluss. Vinduene hadde en god del spindelvev o.l utenfor, så er nok en stund siden de ble vasket.

Den store nedturen kom ved middagen. Vi var mange på langbord og aner ikke om servitøren(e) var ny eller bare nervøs, men det var ikke profesjonelt.
Hen helte vin i alles glass uten å spørre om noen ville ha alkoholfritt. Derfor ble det fort rot med bytte av drikke. Hen stilte seg opp på enden av bordet for å forklare menyen sånn at de på andre enden ikke hørte noe. Vegetar fikk kjøtt selv om det var håndsrekning 5 min tidligere. Hen visste heller ikke hva slags vin som passet til vegetar,
Jeg manglet en kniv og måtte spørre 2 forskjellige servitører før jeg endelig fikk en. Samme med ny drikke. Den ble tom uten at noen spurte om påfyll og måtte minne servitøren på at jeg hadde spurt om mer drikke..

Maten drøyet og omtrent når vi fikk dessert forsvant sola bak en bygning og ingen spurte oss om pledd. Servitørene var ingen sted å se. En av oss måtte inn på resepsjonen for å be om pledd.

Maten var helt grei. Jeg er ikke glad i røkt fisk og kyllingenskinnet var gummiaktig, men desserten var helt eksepsjonell god!

På plussiden var personalet i resepsjonen og baren veldig serviceinnstilte og flinke.

Frokosten var som forventet. Ikke bugnende i disse tider selvfølgelig. Men alle behov blir dekket. Veldig positivt med nylagde og varme sveler med godt tilbehør! De bløtkokte eggene var hardkokt, men kanskje de bare hadde ligget i varmekjelen lenge.

Alt i alt så får de god score da de tingene som er viktig for meg var på plass. Trekker litt for servitørene, men pluss for herlig bad.

Kommer nok ikke tilbake hit som privatperson, men som bedrift er dette et bra hotell.

1  Takk, 986yvonneo
Cecilie Laeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Takk for din gode og grundige tilbakemelding. Her er det mye å ta tak i, det er bra idet vi føler at vi omtrent starter opp ett nytt hotell post corona. Mange er nye og uerfarne og det er flott å få vite hvordan det oppleves. Mye av det du reagerer på pleier å fungere bedre, så jeg kan bare håpe at du vil gi oss en ny sjanse en annen gang. Også som privatperson. Hjertelig velkommen!

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hotel i særklasse, topp fasiliteter i flotte omgivelser. Store flotte konferansesal hvor det var lett å holde god avstand. Maten og service i restauranten var også upåklagelig. Hyggelig å se at det begynner å våkne til liv igjen. Det er velfortjent.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Thor Bård G

Takk for din herlige tilbakemelding og hjertelig velkommen igjen ved neste anledning!

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig hotellpersonale som ytet god glad service gjorde oppholdet på Sundvolden Hotel til et trivelig opplevelse. Maten smakte meget bra med rause porsjoner i den 4 rettersmenyen. Hotellværelset er helt ok.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, larsj898
Cecilie Laeskogen, Daglig leder på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Tusen takk for din gode tilbakemelding til oss. Godt å høre at du trivdes og hadde et fint opphold. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 23. september 2020

Vår familie skulle feire min mors 90 årsdag med lunsj på Sundvolden hotell. Dette ble en stor skuffelse. De få matfatene var nesten tomme og alt virket som om det hadde stått fremme lenge, eller var rester fra dagen før. Eksempelvis var risen bare en seig klump og kyllingvingene var inntørket og satt fast i pannen. Jeg ringte på mandag og klagde, skulle få tilbakemelding. Ikke hørt noenting. Min bror sendte epost og har heller ikke hørt noe.
Hadde jeg jobbet der hadde jeg vært flau over å kreve 425,- pr.pers. Dette var elendig.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 920perarneg

Beklager at dere hadde en dårlig opplevelse av vår buffet. Slik skal det ikke være. Umulig å få gjort annet enn å beklage noe i forhold til deres opplevelse når vi først får beskjed dagen etter, dessverre.