Travelocity
Orbitz.com
eDreams
StayForLong
Anmeldt 11. desember 2018

dette var bra!feiret 80 års bursdag for Tove Martinsen med familie og venner og alle storkoste seg!ingen ting og sette fingeren på.maten var ypperlig og servicen like så.alle ansatte var blide og hjelpsomme!!!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Departure29261794513
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere alle hjertelig velkommen tilbake på et annet tidspunkt igjen. Vi ønsker dere en gledelig jul og et godt nyttår

Hilsen Alle oss på Kleivstua

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi hadde et helt nydelig bryllup. Kleivstua er et fantastisk sted, det er også de som jobber der. Maten er nydelig og hele selskapet ble godt ivaretatt hele helgen. Gode senger og flotte turmuligheter.

Romtips: Vi bodde på Vesten for måne, gode senger, koselig og rent rom.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, carolineberg0511
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere begge hjertelig velkommen tilbake på et annet tidspunkt igjen

Hilsen Alle oss på Kleivstua

Anmeldt 8. oktober 2018

Stort bryllup med 80 gjester med overnatting fredag til søndag. Planlegging ved hjelp av personalet på Kleivstua var veldig grundig og oversiktlig. Stor fleksibilitet ved endringer frem mot arrangementet og tilpasningsdyktighet ved små endringer underveis. Svært profesjonell gjennomføring av feiringen og middagen med servering, og ikke minst fantastisk mat og drikke. Anbefales om du vil ha en bryllupsfeiring hvor du bare trenger å møte opp i finstasen og slappe av - Kleivstua og personalet der ordner resten!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Jayhama
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Anmeldt 6. oktober 2018

- De var veldig behjelpelig med både forberedelser og gjennomføring.- Utrolig flinke og serviceinnstilte medarbeidere - Nydelige omgivelser - koselige rom fordelt på hovedhus og små hus- God mat, herunder frokost, lunch og middag- Meget flink hovmester

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Annikasexperience
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Anmeldt 16. september 2018

Kleivstua er etter min vurdering i den ypperste klassen. Utrolig koselig. Flott beliggenhet og kort avstand fra Oslo og bare litt over en time fra Gardermoen. Fine turmuligheter sommer som vinter. Hyggelig betjening og førsteklasses mat. Det er bare å bestille

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, eivindmagnus
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Tusen takk for koselig tilbakemelding og tusen takk for riktig koselig besøk her hos oss.
Håper at vi får muligheten til å kunne by dere hjertelig velkommen igjen ved mange andre anledninger i fremtiden