Safari54615421909
Fornebu, Norge
Anmeldelse av Kleivstua Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Hyggelige rom i et av husene
1.8 km fra Kleivstua Hotell
  • ZenHotels.com
20.1 km fra Kleivstua Hotell
Se flere hoteller i Krokkleiva
Anmeldt 9. januar 2019

Vi var 20 par i godt voksen alder, felles interesse for klassiske engelske biler. Her ble vi godt mottatt i fantastisk miljø. Vi var ett døgn, fikk servert en nydelig 3-retters middag av hyggelig personale.Miljøet er spesielt, og ga en flott ramme for vårt selskap.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Navigator58222838226
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi gleder oss til å kunne by dere hjertelig velkommen igjen neste år :-)

Hilsen
Alle oss på Kleivstua

Anmeldt 25. desember 2018

Vi valgte å feire vårt bryllup over to dager på Kleivstua og det var helt perfekt. Med høstens fargetema som bakteppe, ypperlig service, fantastisk mat og flotte omgivelser ble helgen alt hva vi kunne ønske oss. Kleivstua er profesjonelle til fingerspissene og hele avviklingen gikk knirkefritt, hvert fall slik vi som brudepar oppfattet det. Vi fikk god støtte, oppfølgning og råd gjennom hele prosessen, noe som var til stor hjelp. Både blomster og DJ ble bestilt via tips fra Kleivstua - begge leverte toppklasse.Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Venture03678061616
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Tusen takk for en utrolig koselig tilbakemelding. Håper at vi får muligheten til å kunne by dere hjertelig velkommen tilbake ved mange andre anledninger.
Alle oss fra Kleivstua ønsker dere en fortsatt fin jul og et riktig godt nyttår

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

En veldig positiv opplevelse! Var på julebord hvor en trivelig kanefart i vinterlige omgivelser satte standarden for et supert opphold. En perfekt middag ble servert i en av de flotte stuene og smakte helt fantastisk sammen med god, lokal, drikke. En veldig dyktig servitør serverte også gode historier og ga det hele en ekstra ‘touch’. Kleivstua har tydeligvis et høyt ambisjonsnivå og lykkes! Vil gjerne tilbake.

Takk, Torgeir M
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere alle hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt igjen.

Gledelig jul og et riktig godt nyttår

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk kveld som startet med kanefart i eventyrlige omgivelser og lett snødryss. Middagen var mesterlig komponert med lokale råvarer og ble servert av alltid blide og serviceinnstilte mennesker med en god historie til. Kleivstua Hotell er et unikt sted som må oppleves. Anbefales på det sterkeste.

Takk, martin s

Anmeldt 11. desember 2018

dette var bra!feiret 80 års bursdag for Tove Martinsen med familie og venner og alle storkoste seg!ingen ting og sette fingeren på.maten var ypperlig og servicen like så.alle ansatte var blide og hjelpsomme!!!

Takk, Departure29261794513
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere alle hjertelig velkommen tilbake på et annet tidspunkt igjen. Vi ønsker dere en gledelig jul og et godt nyttår