Fullt refunderbart før fre. 24. mai
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2018
Andy F, Leder Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi gleder oss til å kunne by deg hjertelig velkommen igjen snart.

kr 1 762
  • Official Hotel
19.5 km fra Kleivstua Hotell
Se flere hoteller i Krokkleiva
Anmeldt 9. januar 2019

Et utnerket opphold. Mat og vin med meget god standard. Betjeningen er svært serviceminded og kan sitt fag. Kanefart i den blå timen var en flott opptakt til festen. Kleivstua kan anbefales på det sterkeste.

Romtips: Hyggelige rom i et av husene
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Safari54615421909
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi gleder oss til å kunne by dere hjertelig velkommen igjen snart.

Anmeldt 9. januar 2019

Vi var 20 par i godt voksen alder, felles interesse for klassiske engelske biler. Her ble vi godt mottatt i fantastisk miljø. Vi var ett døgn, fikk servert en nydelig 3-retters middag av hyggelig personale.Miljøet er spesielt, og ga en flott ramme for vårt selskap.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Navigator58222838226

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi gleder oss til å kunne by dere hjertelig velkommen igjen neste år :-)

Anmeldt 25. desember 2018

Vi valgte å feire vårt bryllup over to dager på Kleivstua og det var helt perfekt. Med høstens fargetema som bakteppe, ypperlig service, fantastisk mat og flotte omgivelser ble helgen alt hva vi kunne ønske oss. Kleivstua er profesjonelle til fingerspissene og hele avviklingen gikk knirkefritt, hvert fall slik vi som brudepar oppfattet det. Vi fikk god støtte, oppfølgning og råd gjennom hele prosessen, noe som var til stor hjelp. Både blomster og DJ ble bestilt via tips fra Kleivstua - begge leverte toppklasse.Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Venture03678061616
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Tusen takk for en utrolig koselig tilbakemelding. Håper at vi får muligheten til å kunne by dere hjertelig velkommen tilbake ved mange andre anledninger.
Alle oss fra Kleivstua ønsker dere en fortsatt fin jul og et riktig godt nyttår

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

En veldig positiv opplevelse! Var på julebord hvor en trivelig kanefart i vinterlige omgivelser satte standarden for et supert opphold. En perfekt middag ble servert i en av de flotte stuene og smakte helt fantastisk sammen med god, lokal, drikke. En veldig dyktig servitør serverte også gode historier og ga det hele en ekstra ‘touch’. Kleivstua har tydeligvis et høyt ambisjonsnivå og lykkes! Vil gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Torgeir M
Andy F, Leder  på Kleivstua Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere alle hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt igjen.

Gledelig jul og et riktig godt nyttår

Hilsen Alle oss på Kleivstua

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk kveld som startet med kanefart i eventyrlige omgivelser og lett snødryss. Middagen var mesterlig komponert med lokale råvarer og ble servert av alltid blide og serviceinnstilte mennesker med en god historie til. Kleivstua Hotell er et unikt sted som må oppleves. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, martin s

Tusen takk for riktig koselig tilbakemelding. Håper vi får muligheten til å kunne by dere alle hjertelig velkommen tilbake på et annet tidspunkt igjen.

Hilsen Alle oss på Kleivstua