“God og smakfull mat”
Anmeldelse av Napoli Pizzeria Grill AS

Napoli Pizzeria Grill AS
Vurdert som nr. 7 av 9 Restauranter i Surnadal
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza med skinke og champignon og fikk ekstra gorgonzola. Sprøe gode kanter, litt slapp bunn, men veldig god smak.
Kebabtallerkenen var det god smak i, sprø og frisk salat, god hvitløkssaus til kebabkjøttet. Sprø pommes frites. Mye mat. Klarte ikke å spise alt.

Takk, Adventure748272

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Rask service, mat på 10 minutter. God mat. spiste kyllingsnadder og den anbefales. Kommer absolutt tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 502Linda
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Spise kebab pizza og calzone. Kjempe go begge. Anbefales. Hyggelige folk som jobbet der. Rask og go mat.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, TommyTravelBoy72
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Her koser vi oss sommer som vinter. Kjempegod mat og trivelig og dyktig betjening! Koselig atmosfære!

Dato for besøk: november 2017
Takk, marita612014
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Vi stoppet for og ha oss en familie måltid på søndagen.
Lokalene er helt Ok,var litt Vanskelig og forstå hvordan bestillingen skulle skje.var mye støy i lokalet da det nesten var fullt.maten var helt Ok ,manglet alternativ til saus på kebab,kun hvitløksaus .
Men opplevelsen av plassen var helt grei,litt stive priser

Dato for besøk: august 2017
Takk, 1234KrSund

Reisende som så på Napoli Pizzeria Grill AS, så også på

Surnadal, Møre og Romsdal
Surnadal, Møre og Romsdal

Har du vært i Napoli Pizzeria Grill AS? Del dine erfaringer!