“God mat, trivelig betjening ”
Anmeldelse av Napoli Pizzeria Grill AS

Napoli Pizzeria Grill AS
Vurdert som nr. 6 av 9 Restauranter i Surnadal
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God og billig mat. Føler ikke de fortjener den kritikken noen har skrevet her. Første gang vi besøkte denne restauranten. Ble tatt imot med engang, drikke innen 30 sek. Trivelige jenter som tok mot oss, fikk meny med engang og bestilling ved bordet. Maten til begge to kom innen 10 minutter og smakte ferskt og kjempegodt Dessuten er det fine lokaler!

Takk, AnnikenB25

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Jeg hadde med meg min datter og kjøpte hver vår kebabtalerken pluss 2 brus. Soloen jeg fint smakte dårlig husholdningssaft med veldig lite kullsyre. Kebabkjøttet og Chipsen hadde begge den samme harske fettsmaken. Min datter stoppet meg om å ikke godta dette siden hun var svært sulten, jeg måtte bryte etter halvspist. Det var rett forferdelig, særlig kjøttet

1  Takk, Frode L
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Pizzaen var grei nok. Ikke noe spesielt. Kunnskap om vin var fraværende ("den er god til mat"). Men hyggelige folk. Og det er viktig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, OleEspen
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, store porsjoner. Og utrolig hyggelig atmosfære. Hyggelig og blid betjening.
Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 969sanelaj
Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

En veldig stille kveld, men det var deilig. Vi fikk maten ganske fort, god pizza, både glutenfri og «vanlig». Calzone var god, men litt mystisk med kald tomatsaus på toppen. Veldig hyggelig betjening og pluss for rømmedressing på huset.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, 883carolined

Reisende som så på Napoli Pizzeria Grill AS, så også på

Surnadal, Møre og Romsdal
Surnadal, Møre og Romsdal

Har du vært i Napoli Pizzeria Grill AS? Del dine erfaringer!