Reisemontoren
Dato for oppholdet: april 2019
olegeorgoye, Director of SalesThon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. mai 2019
Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre og prøver å forbedre oss hele tiden.

Flott å høre at du ellers hadde et fint opphold.

Hjertelig velkommen tilbake til Surnadal. :)

Mvh Thon Hotel Surnadal
Outdoor Restaurant with river view.
  • eDreams
      kr 1 139
    Bar/lounge
    Se flere hoteller i Surnadal
    Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Har tidligere bodd på dette hotellet med gode opplevelser, nydelige rom. Denne gangen derimot ble vi plassert i den gamle delen, som er et blast from the past fra 90-tallet. Veldig stusselige rom og gang, ikke rent i hjørnene og en kollega hadde kryp (sølvkre?) på badet. Skuffende. Pga fullt hotell og et seminar ble også frokost buffeten veldig fort utplukket. Serveringspersonalet prøvde så godt de kunne å fylle på, men generelt litt midt på treet frokost.

Dato for oppholdet: april 2019
    1  Takk, 883carolined
    Jet56909501593, Director of Sales på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hei Caroline,

Synd å høre at du ikke var fornøyd, det beklager vi på det sterkeste. Vi tar alle tilbakemeldinger med oss videre og kommer til å jobbe videre for å forbedre opplevelsen for kunden.

Velkommen tilbake ved en senere anledning. :)

Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Fine rom, god mat, hyggelig betjening, rolig. God beliggenhet. På minussiden: svakt Wi-Fi på en del av rommene, får ikke regulert vær men i rommet. Har bodd her mye - samme problem på alle rom jeg har hatt.

Dato for oppholdet: mars 2019
    Takk, 165stenb

Hei 165stenb,

Vi fikk oppgradert Wi-Fi nå i april og vi håper at det skal bidra med å løse problemet. Bedre linje inn/ut og nye tilkoblingspunkter skal bidra til dette.

Hyggelig å høre at du er fornøyd med resten av hotellet.

Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Fint og rolig hotell. Rommene bra store, luktet litt innestengt og noe dårlig luft, men ellers rent og pent. Matservering stengte noe tidlig. Frokost var grei med det en kunne forvente. Kaffen kunne vært bedre.

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, mortenfurholm

Hei Morten,

Takk for tilbakemeldingen.

Så hyggelig på høre at du var fornøyd med oppholdet.

Velkommen tilbake ved en senere anledning! :)

Mvh
    Thon Hotel Surnadal

Anmeldt 27. august 2018

Hotellet er helt fint. Rene og fine standard rom og hyggelig og imøtekommende betjening. Brukbar frokost, men ikke toppklasse. Det som trekker ned er gamle og slitte tepper i noen korridorer og en heis som var i ustand. Det ser ut som om de jobber med oppussing, så det kan hende at de slitte teppene er byttet om ikke lenge. Men oppholdet er absolutt verdt prisen så lenge du er på jakt etter et standard hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, RuneF991

Hei Rune,

Takk for tilbakemeldingen.

Vi jobber hele tiden med å forbedre hotellet. Godt å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

PS. Heisen er fikset. :)

Velkommen tilbake

Mvh
    Thon Hotel Surnadal

Anmeldt 25. februar 2018

Rommet var ikke klargjort for 3 personer som bestillt når vi ankom hotelett. Ble først klargjort kl. 19.00 på kvelden. Ingen reduksjon i pris! Ellers veldig bra standard på rommet. Noen av glassene som ble plassert på rommet de 3 dagene vi overnattet var ikke rene. Frokosten var bra, men med få gjester og sen frokost var ikke speileggene akuratt friske, men harde gummi egg. Restauranten hadde veldig god mat. Hotellet ligger midt i sentrum. Det er kino og bibliotek i "samme" bygg. Kort vei til Nordmarka (langrenn) og alpinbakke.

Romtips: 305 hadde utsikt mot en bensinstasjon :-)
    Dato for oppholdet: februar 2018
    Takk, tjasidet