Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 28.09.21
Travelocity
Agoda.comUSD 157
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Et veldig fint hotell med innbydende hotellrom og god mat. Både frokost, lunsj og middag smakte godt. De ansatte var imøtekommende og serviceinnstilte. Hotellet ligger i sentrum av Surnadal, med kort vei til kjøpesenter og skibakke. Hotellet ligger omtrent midt mellom Kristiansund og Trondheim.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Mari190505
olegeorgoye, Salgssjef på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Mari,

Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :)

Det varmer når våre gjester er fornøyd med det vi leverer.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.
Med vennlig hilsen - Thon Hotel Surnadal

Anmeldt 31. august 2019

Personalet var fantatstik blide og høffelige Rommet var helt topp.Maten var helt topp.Alt på rommet var bra Hit kommer jeg hver sommer Bussen stopper jo også utenfor døren.Nei dette er mitt yndkingshotell

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lars S
olegeorgoye, Salgssjef på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei Lars,

Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen! :)

Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og det er alltid hyggelig å høre at vi tilfredsstiller behovene til våre kunder.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Mvh Ole Georg
Thon Hotel Surnadal

Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Bodde på den nye delen. God seng, og fint bad.
Det er imidlertid tre ting som er ergerlige...
- Hodeputene er grusomme! Her burde de kjøpe nye puter som man ikke får vondt i nakken av...
- Om du ikke liker speilegg, får du ikke bacon til frokost... På speilegget er det ÉN stakkarslig baconskive. Når jeg bor på hotell vil jeg ha bacon!
- Hånddukene er begredelige. De er så tynne at man må ha to for å bli tørr.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Reisemontoren
olegeorgoye, Director of Sales på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre og prøver å forbedre oss hele tiden.

Flott å høre at du ellers hadde et fint opphold.

Hjertelig velkommen tilbake til Surnadal. :)

Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Har tidligere bodd på dette hotellet med gode opplevelser, nydelige rom. Denne gangen derimot ble vi plassert i den gamle delen, som er et blast from the past fra 90-tallet. Veldig stusselige rom og gang, ikke rent i hjørnene og en kollega hadde kryp (sølvkre?) på badet. Skuffende. Pga fullt hotell og et seminar ble også frokost buffeten veldig fort utplukket. Serveringspersonalet prøvde så godt de kunne å fylle på, men generelt litt midt på treet frokost.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, 883carolined
Jet56909501593, Director of Sales på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Hei Caroline,

Synd å høre at du ikke var fornøyd, det beklager vi på det sterkeste. Vi tar alle tilbakemeldinger med oss videre og kommer til å jobbe videre for å forbedre opplevelsen for kunden.

Velkommen tilbake ved en senere anledning. :)

Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Fine rom, god mat, hyggelig betjening, rolig. God beliggenhet. På minussiden: svakt Wi-Fi på en del av rommene, får ikke regulert vær men i rommet. Har bodd her mye - samme problem på alle rom jeg har hatt.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 165stenb

Hei 165stenb,

Vi fikk oppgradert Wi-Fi nå i april og vi håper at det skal bidra med å løse problemet. Bedre linje inn/ut og nye tilkoblingspunkter skal bidra til dette.

Hyggelig å høre at du er fornøyd med resten av hotellet.

Velkommen tilbake! :)