Priceline
eDreamsUSD 158
Trip.comUSD 167
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ett koselig Hotell.
Reine og fine Rom, hyggelige, service innstilte ansatte og en skikkelig god frokost (selv i disse korona tider) Gratis parkering tilknyttet hotellet noe som er ett stort pluss da andre hoteller pleier å være ganske dyr på dette. Kan trygt anbefale dette hotellet. Vi kommer gjerne igjen med en annen anledning

Takk, MonaSamlanes
Ole Georg Øye, Salg på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Hei Mona,

Takk for tilbakemeldingen, det varmer. :)

Om du skal til dette området igjen er du hjertelig velkommen tilbake til oss.

Mvh Ole

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kom sent på kvelden og ble møtt av meget hyggelige damer i resepsjonen.
Følte oss godt ivaretatt.
Frokosten var også veldig god under omstendighetene.
Er det noe jeg kan pirke på er det at rommet var veldig kaldt. Man måtte ha på seg sko når man skulle gå inn på badet hvis ikke ble man syke.
Var også litt ukjent hår rundt om på badet.
Men pent rom og alt i alt fornøyd med oppholdet☺️.

Takk, mariaegee

Hei,

Takk for en hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake ved neste anledning! :)

Mvh Ole

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Et veldig fint hotell med innbydende hotellrom og god mat. Både frokost, lunsj og middag smakte godt. De ansatte var imøtekommende og serviceinnstilte. Hotellet ligger i sentrum av Surnadal, med kort vei til kjøpesenter og skibakke. Hotellet ligger omtrent midt mellom Kristiansund og Trondheim.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Mari190505
olegeorgoye, Salgssjef på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei Mari,

Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :)

Det varmer når våre gjester er fornøyd med det vi leverer.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.
Med vennlig hilsen - Thon Hotel Surnadal

Anmeldt 31. august 2019

Personalet var fantatstik blide og høffelige Rommet var helt topp.Maten var helt topp.Alt på rommet var bra Hit kommer jeg hver sommer Bussen stopper jo også utenfor døren.Nei dette er mitt yndkingshotell

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lars S
olegeorgoye, Salgssjef på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei Lars,

Tusen hjertelig takk for den hyggelige tilbakemeldingen! :)

Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og det er alltid hyggelig å høre at vi tilfredsstiller behovene til våre kunder.

Ha en flott dag videre og velkommen tilbake.

Mvh Ole Georg

Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

Bodde på den nye delen. God seng, og fint bad.
Det er imidlertid tre ting som er ergerlige...
- Hodeputene er grusomme! Her burde de kjøpe nye puter som man ikke får vondt i nakken av...
- Om du ikke liker speilegg, får du ikke bacon til frokost... På speilegget er det ÉN stakkarslig baconskive. Når jeg bor på hotell vil jeg ha bacon!
- Hånddukene er begredelige. De er så tynne at man må ha to for å bli tørr.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, Reisemontoren
olegeorgoye, Director of Sales på Thon Hotel Surnadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi tar det med oss videre og prøver å forbedre oss hele tiden.

Flott å høre at du ellers hadde et fint opphold.

Hjertelig velkommen tilbake til Surnadal. :)

Mvh Thon Hotel Surnadal