Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 28. juli 2020

Vi leide motellrom - varmtvann manglet. Fikk ikke noe avslag på pris, bare en nonsjalant kommentar om at «reparatør er bestilt»
Det var ikke mye til hjelp for oss da vi bodde der kun en natt. Virker som om det er veldig utrent personell rundt om på hotellene i sommer, bare svært unge vikarer.

Takk, maritl357
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde booket oss inn i hytte nr 14. Grei hytte men sengen var elendig. Etter en dag på mc kunne vi tenkt oss en seng som ikke hellet mot midten. Resultatet ble at vi sto opp med vonde rygger kl 0500. Fikk heller ikke kvittering for oppholdet, den måtte vi be om dagen etterpå. Ellers rask og god service. Vi spiste middag på restauranten, fiskesuppe,carpassio,røykt lammelår,fjellauren og jegerschnitzel. Alt smakte nydelig. Håper at sengen blir oppdatert.

Takk, Randi B
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her på vei mellom Bergen og Kristiansand. Da vi kom kjørende med bil og bare skulle bli en natt før vi kjørte videre, var det supert at de hadde en god restaurant. Svært god mat og god service. Sov på familierom, det var romslig og veldig fint.

Takk, Metteman
Anmeldt 29. juni 2020

Hotellet ligger langs en trafikkert vei men uten at dette var forstyrrende. Det er et stort kompleks med både hotell, motell og hytter. Rent og pent med alle fasiliteter, men ikke spesielt sjarmerende. Rommene hadde bra standard og det var fint med en forholdsvis romslig balkong. Badet var ok. Stedet ligger i passe avstand fra Suleskarveien og Lysebotn slik at man eventuelt kan ta en overnatting og nå båten over Lysefjorden uten å måtte forhaste seg. Personalet var hyggelige og dyktige. Middagen var meget bra.

Komplekset er noe for stort når man som oss foretrekker små egenartede overnattingssteder. Frokosten litt kjedelig men tilstrekkelig. Utebordet var ikke rent. Bortsett fra sølvsmia, hadde området ikke mye å by på. Smia var dessuten stengt hele den tiden vi opphold oss på hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Helgeroa123
Anmeldt 2. august 2019

Mange pluss i boka for oppholdet i hotelldelen av dette stedet. Hadde ett enkeltrom og ett dobbeltrom (med balkong begge steder). God plass på rommene, og en herlig godstol å synke ned i. Rene fine flater, alt virket nesten nytt....God frokost dagen etter. Eneste minuset var fiskesuppa som to i følget valgte. Den manglet smak, og den var alt for salt. Selv hadde jeg viltburger. Denne smakte helt nydelig, men dette var også i salteste laget. Kjøkkenet kan bedre, så håper jeg heller kan salte maten selv neste gang.Ellers ligger hotellet fint til ved høye fjell og elven som renner stille forbi. En liten perle, og vel verdt en overnatting eller to

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, niggen