Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Priceline
HurbUSD 281
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var bare en rask pit stop innom på veien, da vi skulle kjøre fra Grimstad over Suleskardvegen. De hadde dessverre fullt , men vi valgte likevel å spise der før vi dro videre. Vi kan begge to si, med hånden på hjertet, at dette er noe av den beste maten vi noengang har spist. Pizzaen var helt perfekt og på et nivå få kan måle seg med. Rekesmørbrødet var enormt og helt nyyyydelig anrettet med god smak. Anbefaler alle som har muligheten til å spise der til å gjøre det!! Tusen takk for nydelig mat.

Takk, Idabk
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Etter 7 år var tiden overmoden for å ta turen innom denne perlen i vakre Setesdal. Minnene om god hjemmelaget mat ble gjenoppfrisket og nå blir det ikke 7 år til neste gang. Hyggelige servitører tok oss vel i mot og loset oss trygt og godt igjennom en 3 retters matopplevelse. Startet måltidet med en nydelig, kraftig og smaksrik kremet soppsuppe med sprøstekt bacon, som ble servert sammen med en nystekt baguette med godt smør. Til hovedrett ble det servert 2 gode elgkarbonader med velsmakende viltsaus, grønnsaker og fløtegratinerte poteter. Nr 2 valgte rømmegrøt med lokalprodusert spekemat og flatbrød. Til dessert gikk valget for husets sjokolademousse kake med smak av cognac. Denne ble en god avslutning på måltidet sammen med en god cappuccino og en espresso. Kan varmt anbefale restauranten for enslige, par og familier enten du trenger en stopp på veien eller om man vil overnatte i sjarmerende omgivelser.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, 283ole1984
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Sølvgarden for å spise. Vi var 2 familier med store barn. Gledet oss veldig til fjellørreten som spisestedet selv frontet som en spesialitet. Fjellørret er en av mine favoritter og noe jeg ofte bestiller om jeg får mulighet til det. Min mann er også en ivrig fisker. Med andre ord vet jeg hvordan den skal og bør være.
Først og fremst klarte de ikke å levere maten til alle på samme tid. Så noen av oss var nesten ferdige å spise før de andre fikk maten. De klarte heller ikke levere riktig tilbehør til maten.
Da fisken kom måtte jeg vente på å få potetene såpass lenge at fisken ikke lenger var varm, men heller lett lunken. I tillegg var fisken så tørr- og hardstekt at jeg måtte passe meg for å ikke stikke meg i munnen. Jeg orket rett å slett ikke å spise opp fisken. Det har jeg aldri opplevd før. Lurer rett å slett på om den hadde vært oppvarmet en gang før.
Dette ble formidlet til personalet uten at de hverken beklaget eller ga prisavslag for dette. Det ble bare «overhørt» og snakket bort. De tar stive priser, noe jeg ikke har noe imot så lenge maten er deretter.
Dette er ikke noe en skal oppleve på et sted som dette. De fremstiller seg som et førsteklasses spisested med høy standard.
Beklager å si det, men vi kommer aldri tilbake hit. Dette er alt for dårlig.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 938britth
Anmeldt 23. august 2020

Ankom Sølvgården i nydelig varmt sommervær. Hadde bestilt hytte med ett soverom, stue og bad, fikk i tillegg en stor garderobe. Bortsett fra at det knirket vederstyggelig i gulvet på garderobe og bad, var det rent og pent, og godt sengetøy som redde opp til selv.
Fikk noen nydelige soltimer før vi spiste kvelds.
Vi fant bestikk og kopper dårlig rengjort, og vil skylde på hotellets praksis for dette.
Etter skriften "på veggen" står det: Vent til vaskemaskinen er ferdig før du setter inn oppvasken i skapet.
Trolig gjør dette at folk ikke vasker opp i maskinen og derved dårlig hygiene på kopper og kar. Her kan maskinen vaske ferdig og rengjørings- personalet rydder på plass. De fleste som sjekker ut vil komme seg videre.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, sverreb231
Anmeldt 11. august 2020

Vi lå her en natt, på rundtur på Sørlandet. Hotellet fremstår som meget pent, med stort velholdt område med både hotell, hytter og campingplass.
Rommet var stort og greit, men det er tydelig at de trenger en dyktig vaktmester, det var en del som "hang og slang". Dette hadde hevet vurderingen til "Svært bra". Det var nok kontakter og bra wifi på rommet. Renholdet var bra, og sen og madrass nydelig.
Restauranten var romslig og serverte ypperlig mat, her står det til karakteren svært bra. Og veldig greit å kunne spise middag der man overnatter.
Frokosten var god, det manglet ingenting, også her var vi godt fornøyd.
Hotellet hadde også en koselig bar som bl. annet serverer lokalt øl, og også en butikk som selger diverse håndarbeid, sølvarbeid etc.

2  Takk, JonMortenJ