“Styr unna..”

Restaurant Efesos
Vurdert som nr. 23 av 25 Restauranter i Blaavand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ikke å anbefale, vi kom 10 pers, i to puljer. Fikk tilsnakk av servitøren da jeg skulle etterbestille mat til de som kom i pulje 2. Ok mat, men når de ber oss gå i minibanken for å betale regningen, siden de kun tar danske kort.. da blir det en kjip opplevelse..
Gå heller på nabo restauranten vil jeg anbefale!!

Takk, bj_rnl922

Anmeldt 5. juli 2018

Vi bestilte hver vår pizza, som ingen av oss spiste opp. Maten er god, men porsjonene store. Er du sugen på en kjapp pizzalunsj er dette et godt sted. Vi opplevde servitørene som både hyggelige og raske. Et ærlig sted som svarte til forventningen

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jarle T
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Salat baren var veldig begrenset og maten var gjennomsnittlig, ikke overraskende god, men okay. Utvalg fornuftig.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 960karstenh
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

hyggelig betjening. meget god hakkebøff og rødspette. relativt rimelig forhold til service og mengde mat

Dato for besøk: juli 2017
Takk, trondag
Anmeldt 15. september 2016

det var good fint maden esmagte beste pizza i hile verden personel og stedet var regtig good good lajerg pelads sol og hoglig

Dato for besøk: august 2016
Takk, Moslem M

Reisende som så på Restaurant Efesos, så også på

Har du vært i Restaurant Efesos? Del dine erfaringer!