“Fin overraskelse”
Anmeldelse av Utarte

Utarte
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Chrzanow
Kjøkken: Polsk
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Jeg hadde et lite ærend i byen og ankom tydeligvis etter at det meste var stengt i sentrum. Vandret litt frem og tilbake i sentrum og kom over plassen. Bestemte meg for å stikke innom for å varme meg litt.

Ble med en gang positivt overrasket over lokalet, meget hjemmekoslig med superhyggelig og oppmerksom betjening. Skulle egentlig ha en kaffe men falt for menyen og det ble både suppe og piroger med blåbær.

Både suppen og pirogene smakte aldeles utsøkt. Det er ingen tvil om at kokken lager maten av "fri vilje"...

Er du innom byen og har lyst på en rolig og hyggelig atmosfære med god mat så kan plassen anbefales!

Takk, Shadowcrows

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2019
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2019
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2018
Anmeldt 9. mai 2015 via mobile enheter

Reisende som så på Utarte, så også på

Trzebinia, Lesser Poland Province

Chrzanow, Lesser Poland Province

Har du vært i Utarte? Del dine erfaringer!