Anmeldt 6. august 2018

Vi hadde en flott overnatting i et hotell med mye sjel og historie. Spennende cidersmaking, god middag, sjarmerende og hyggelig vertskap og betjening, og sist men ikke minst, en fantastisk lekker og velsmakende frokost. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, zorro20152015
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Vi drar ofte til Bergen fra Oslo. Selv om vi godt kan kjøre direkte liker vi å utforske vakre og spennende steder underveis. Nå kom vi oss endelig til Utne og det vakre, sjarmerende hotellet. Et trivelig vertskap tok oss i mot. Hotellet var egentlig fullt, men jammen hadde de funnet plass til oss i et kjempehyggelig rom på toppen med utsikt mot fjorden og fjellene.
Midt i all travelheten med den store gruppen arrangerte de egen sidersmaking for oss i et av de mange vakre rommene. Der fikk vi også en utsøkt treretters middag. Vi valgte anbefalt drikkepakke med sider til forrett og dessert, og rødvin til det fantastiske kalvekjøttet. Dette stedet og sider fra Hardanger anbefaler jeg varmt.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, sisseljacobsdatterb
UtneHotel, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2018

Hei Sissel.

Tusen takk for besøket, og for flott tilbakemelding.
Kjekt at de set pris på både sider og mat. Det var veldig hyggeleg å ha dykk som gjester.
Me håpar de kjem attende ved neste høve.

Beste helsing frå Bente og Kjetil

Anmeldt 18. april 2018

Hvilklet hotell, man blir jo bare glad av å se det. Fine og rene rom, veldig bra service. Lokal mat serveres, deilig frokost . Om du har mulighet til å besöke dette stedet på våren når alt blomstrer og blir grönt, gjör det!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, hbfolvik
UtneHotel, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Hei, og tusen takk for flott tilbakemelding. Det set me pris på. No gler me oss til årets sesong, og håpar på kjekke gjester og fint vær.

Velkomen attende når det måtte passe.

Beste helsing frå Bente og Kjetil.

Anmeldt 11. desember 2017

Fantastisk gammelt hotell med sjarm.
Vi spiste en herlig 3retters middag om kvelden med utsøkt vin
Meget trivelig og blide personal ,herlige rom i 2etasje med utsikt over ferjeleie og Hardangerfjorden. ☺
Mye for pengene. Veldig bra!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, morten m
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Koselig og sjarmerende lite hotell som er verdt et besøk når man er på Vestlandet. Spiste en nydelig laks med godt og spennende tilbehør. Romantisk å sitte i de gamle stuene, til frokost var det og mye spennende og godt

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, James C