Anmeldt 4. mai 2019 via mobile enheter

En velinformerende cidersmaking mye god informasjon. Deretter en 3 retters velsmakende middag. Flotte rom, stille og rolig på denne tiden av året. Førsteklasses frokost og et meget serviceinnstilt personale. Vel verdt et besøk.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, ToreB93
Utne H, Daglig leder på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2019

Hei Tore.
Tusen takk for flott tilbakemelding. Veldig kjekt at du likte sider frå Hardanger, og opphaldet hjå oss. Håpar de får høve til å ta turen attende. Beste helsing frå Bente og Kjetil.

Anmeldt 16. august 2018

Utne hotell ligger på ett fergested med mye trafikk i sommersesongen. 6.august 2018 planla vi å spise lunch her, men nei - de serverte kun drikke. Og vi var ikke aleine om å sitte sultne og snytt for en matopplevelse.
Det var heller ingen alternative spisesteder. T.o.m. fruktutsalget var stengt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Inger H
Utne H, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2018

Hei, og takk for tilbakemelding på Tripadvisor.
Det var kjedeleg å høyre at de ikkje hadde noko god opplevelse på Utne.
Utne Hotel er eit lite hotel, og me er eit lite team som jobbar her. I sommar har me vore så heldige at me har hatt masse kjekke gjester, noko som har gjort at me har måtte prioritere når kjøkkenet er ope. Me har dermed prioritert å ha kjøkkenet ope til våre hotellgjester for middag på kvelden og til frukost om morgonen, i stedet for til tilfeldige gjester til lunsj. Derimot så tek me gjerne i mot lunsj på bestilling, sidan me då kan bemanne og planlegge dagen slik at me jobbar innanfor regelverket.

Håpar de kjem tilbake til Utne, og at de då gjerne seier i frå på førehand slik at me kan førebu oss til fint besøk.

Beste helsing frå Kjetil og Bente.

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Utne i strålende vær og fikk oppleve Hardanger på sitt beste. Hotellet har massevis av sjarm, rommet var stort og middagen veldig god. Hotellet fremstår litt nedslitt og har nok behov for litt restaurering for å beholde sin sjarm også i årene som kommer.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nnifgad
Utne H, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Hei, og tusen takk for tilbakemelding på TA.

Så kjekt at du hadde eit fint opphald hjå oss og i Hardanger. Me er veldig takknemleg for alle som kjem på besøk. Dette bidreg til at me får økonomi til å ta vare på det flotte hotellet som er eit levande museum. Vedlikehald er eit kontinuerlig prosjekt og no legg me oss ekstra i selen for å få heile hotellet til å skinne til 300 års jubileum i 2022. Håpar du kjem att på besøk til jubileum og gjerne også før den tid.

Beste helsing frå Kjetil og Bente.

Anmeldt 6. august 2018

Vi hadde en flott overnatting i et hotell med mye sjel og historie. Spennende cidersmaking, god middag, sjarmerende og hyggelig vertskap og betjening, og sist men ikke minst, en fantastisk lekker og velsmakende frokost. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, zorro20152015
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Vi drar ofte til Bergen fra Oslo. Selv om vi godt kan kjøre direkte liker vi å utforske vakre og spennende steder underveis. Nå kom vi oss endelig til Utne og det vakre, sjarmerende hotellet. Et trivelig vertskap tok oss i mot. Hotellet var egentlig fullt, men jammen hadde de funnet plass til oss i et kjempehyggelig rom på toppen med utsikt mot fjorden og fjellene.
Midt i all travelheten med den store gruppen arrangerte de egen sidersmaking for oss i et av de mange vakre rommene. Der fikk vi også en utsøkt treretters middag. Vi valgte anbefalt drikkepakke med sider til forrett og dessert, og rødvin til det fantastiske kalvekjøttet. Dette stedet og sider fra Hardanger anbefaler jeg varmt.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, sisseljacobsdatterb
UtneHotel, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2018

Hei Sissel.

Tusen takk for besøket, og for flott tilbakemelding.
Kjekt at de set pris på både sider og mat. Det var veldig hyggeleg å ha dykk som gjester.
Me håpar de kjem attende ved neste høve.

Beste helsing frå Bente og Kjetil