Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet og er svært sjarmerende (iallfall for meg, mulig min mann som bar kofferter opp en smal trapp til tredje etasje er av en annen oppfatning). Veldig imøtekommende ansatte, tilbud om bagasjebæring, info om stedet og tilbud om stedets ulike opplevelser kom på løpende bånd.

Maten var fabelaktig: Lokale råvarer, god kunnskap og interessante kombinasjoner. Drakk Edel sider til maten - noe av det beste vi har smakt! Så fet ble et besøk på gårdsbutikken! Også frokosten smakte, den bestilte vi til gitt klokkeslett og den var topp.

Så eneste minuset er sengen. Riktignok rimelig viktig for et opphold. Jeg vet ikke hvor gamle madrassene er, men klumpete og nedslitt var den iallfall, så en god natta søvn var helt umulig. Synd, når alt annet er så fantastisk flott!!

Takk, tantes0fie
Anmeldt 26. juni 2020

Utne hotell er det eldste hotellet i Norge som fremdeles er i drift. Hotellet er lite, svært sjarmerende og historiene ligger bokstavlig talt i veggene. Vi bodde i rom 8 som ligger mot baksiden, det vil si at en sommervarm sol gjorde litt mye av seg på kvelden. Sovekvaliteten var god i gode senger og renhodet var bra. Middagen var velsmakende og råvarene var lokale. Til middag fikk vi også servert hotellets historie som ble avsluttet med flott sang av hotellets vertinne.
Personalet var svært hyggelige og imøtekommende, og hadde ikke hotellet vært så sjarmerende, hadde personalet alene gjort dette til en hyggelig og god opplevelse.
Dette var veldig kjekt og Utne Hotell kan anbefales på det strekeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 7 voksne som skulle ha en hyggelig kveld med påfølgende overnatting på Utne Hotel, og de leverte over all forventning. Hyggelig innsjekk, koselige rom med sjel, meget god mat servert av hyggelig og oppmerksomt personale. Vi fikk også med oss en flott «smaking av sider fra Hardanger» (anbefales) før middag.
Takk for oss!!!!!!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 386arvem
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde et meget hyggelig mat-opplevelse. En flott tre-retters meny med god drikke til. Meget hyggelige servitriser som kunne sitt fag. Kjekt at det er lokalt ansatte og ikke bare utenlandske sesongarbeidere på hoteller på Vestlandet.
Vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Geir1972
Anmeldt 22. juli 2019

Vi var 2 damer som ikke hadde forhåndsbestilt rom, men var så heldig at det var ledig rom til oss. Vi hadde kjørt langt, og var middagssultne. Vi fikk da beskjed at siden vi ikke hadde bestilt 24 timer i forveien kunne vi ikke få middag, og det var ikke muligheter til noen form for servering....Det var ikke spisesteder i umiddelbar nærhet, og redningen var gamle brødskiver som vi hadde med. Dette reddet oss slik at vi slapp å gå sultne til køys. Har aldri opplevd slikt før, og syntes ikke dette henger sammen med god service. Det ble også oppgitt at frokost var fra 0700 - 0900, og det syntes vi var tidlig å stå opp i ferien. Fant ut etterhvert at frokost var til kl 10.00. Syntes ikke dette frister til gjentagelse

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Happiness791051
Utne H, Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Hei, og tusen takk for tilbakemelding.
Det var leit å høyre om opplevinga dykkar, og slik skal det sjølvsagt ikkje være.
Her må det ha skjedd ein glipp/misforståing. Me har alltid plass til våre hotellgjester i restauranten, og skulle det vera noko spesielt, så ordnar me gjerne noko mat på sparket.
Flott om du kan sende ein mail med dato for dykkar opphald, slik at me kan sjekke kva som har skjedd. Send gjerne på reception@utnehotel.no.

Me beklagar igjen, og håpar de vil gje oss ein ny sjanse ved neste høve.

Beste helsing frå Kjetil og Utne Hotel.