Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Gammelt hotell med sjel like ved fergekaia i Utne. Når du trer inn dørene her, går du tilbake i tid. Hotellet er bygget i 1722, og deretter påbygd i forskjellige epoker, noe som gjenspeiles i rommene i de ulike fløyene. Servicen var upåklagelig, og vi koste oss med sidersmaking og kortreist 3- retters middag. Et utmerket utgangspunkt for det meste Hardanger har å by på.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Hellebor
UTNE HOTEL DRIFT AS Neteland, General Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Det setter vi stor pris og er veldig inspirerende for alle ansatte på hotellet.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde høye forventninger, til overnatting med 3-retters kulinarisk matopplevelse. Fikk rom med bad på gangen, og så lytt at når de over gikk på do på natta våknet man. Middagen var veldig god og utsøkte råvarer, men kulinariske var den ikke. Grilla halv hummer til forrett, Entrecôte til hovedrett og en rømmedressing med lokale bringebær til dessert. Er ikke kulinariske matopplevelse, dette er noe de fleste som kan lage mat kan få til, så opplevelsen manglet. Prisen for 1 dobbeltrom for 2 pers med middag for 2, drikkeflaske for 2, 3 stk kaffe (a kr 42 pr stk), 1 øl = Totalt kr 5015. Og når man da i tillegg ikke har en salong e.l og sette seg i etter middag, blir prisen vel drøy. (Prøvde også og få kjøpt et smørbrød eller annet enkelt når vi kom, men de hadde kun spekefjøl....., og ingen ting annet, og det da ikke finnes noe annet og kjøpe i Utne er dette dårlig, ble til at vi kjøpte bananer på matbutikken). Synd dette, men vi kommer nok ikke tilbake, sorry

Takk, MetteVJK

Takk for anmeldelsen og vi beklager at vi ikke innfridde forventninger denne gang, Vi tar alle dine tilbakemeldinger med videre, og bruker dette i våre forbedringer,

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk opphold på et fantastisk hotell. Her føler man seg velkommen fra man går in døra. Koselige rom med atmosfære. Veldig god mat, vi hadde halvpensjon og koste oss glugg ihjel både til middag og frokost:) i tillegg var vi med på sider-smaking der hotelldirektøren virkelig tok oss med på en reise i siderens verden!!:)

Romtips: Be om rom med utsikt mot fjorden:)
1  Takk, H_J_Simpson
UTNE HOTEL DRIFT AS Neteland, General Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det inspirerer oss alle. Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Koselig ankomst og verten fulgte oss opp på rom 6, nydelig gammeldags. Koste oss med drink på verandaen før middag. Treretters middag med kamskjell, lam fra Hardanger og deilig eplekake til dessert. Hyggelige og oppmerksomme servitører som serverte.

Takk, Kilmork
UTNE HOTEL DRIFT AS Neteland, General Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake-

Anmeldt 12. juli 2021

Vi bodde én natt på hotellet i juli. På forhånd hadde jeg bedt om fjordutsikt, og forklart at vi skulle feire jubileumsbursdag til min samboer. Vi fikk rom med fjordutsikt - nr. 15 - men dette var en stor skuffelse. Rommet er veldig lite og badet knøttlite. Det lukter gammelt, og sengene knirket utrolig mye, slik at man våknet hver gang man snudde seg i løpet av natten. Rommet fremstår dårlig vedlikeholdt og betydelig kjipere og dårligere stand enn bildene som ligger på nettsiden til hotellet. En forventer et rom med sjarm og sjel. Dette kunne vært hvor som helst. Tatt i betraktning prisen på 3800 kroner for én natt (inkludert middag), var dette veldig skuffende for oss. Vi spurte om å få bytte rom, men ble fortalt at hotellet var fullt.

For min del er det også et minus at vannet i dusjen bare blir lunket og det ikke er mulig å skru kranen til varmere vann.

Maten var god og hotellet ellers er veldig sjarmerende. Men kommer nok ikke tilbake, eller til å anbefale hotellet, på grunn av skuffelsen over rommet.

Takk, Bruker236
UTNE HOTEL DRIFT AS Neteland, General Manager på Utne Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei igjen og takk for besøket og tilbakemelding, Vi beklager at vi ikke innfridde forventinger til rommet.
Nr, 15 , vårt "kvistværelse" er et mye ønsket rom av våre gjester, både med beliggenhet på toppen og fjordutsikt.
Det var årsaken tildelingen av rom. Vi har ingen like rom, så vi tildeler etter beste evne. Men vanntemperatur skal selvfølgelig være mulig å stille inn,så det følger vi opp.