TripadvisorUSD 174
Booking.comUSD 174
eDreamsUSD 174
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg fikk et helt greit, lite rom. Jeg sov godt og det var hovedsaken.
Jeg valgte å spise middag på hotellet og de hadde tross få gjester, en ganske stor alacarte.meny. Jeg valgte entrecote, hvilket jeg angret på i det øyeblikket jeg sattekniven i kjøttet. Det er vel det seigeste kjøttet jeg har spist, og halparten lå igjen på fatet, simpelthen fordi jeg ikke kunne skjære i det. Dette er egentlig litt synd, fordi jeg likte hotellet og atmosfæren, men maten var en stor skuffelse som drar ned totalinntrykket.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Eldre hotell. Booket rom og betalte via app, noe som ikke var registrert da jeg ankom hotellet, og de ville ha betaling. Det ordnet seg ganske fort. Rommet jeg fikk var romslig, men det var ikke slått på varme der, så jeg krøp under dyna med klærne på. Sengen var ikke av den komfortable sorten, da springfjærene i den kjentes godt på kroppen når jeg lå. Betalte 1460 for ett rom til en person ei natt, noe jeg syns var dyrt mtp standard. Frokosten vær litt kjedelig, og bestod av et lite utvalg pålegg, inkludert kokt egg, noen typer frokostblanding, yoghurt og frukt. Man blir jo mett, men hadde forventet mere mtp prisen på overnattingen.
Kan nevnes at jeg ved innsjekk fikk en liten flaske vin og en flaske kullsyreholdig vann med på kjøpet, men føler aldeles ikke det veier opp for pris heller..

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Linn O
Anmeldt 1. juli 2019

Vi var et reisefølge på 3 stykk som ble innlosjert på "hytta" Som uten tvil kunne blitt oppgradert betraktelig. Om eieren snakker sant og har fullt belegg så burde prioriteringen ligger på oppgradering. Sengene var meget dårlig og uutholdelig.
Når du betaler 21 000.- for 5 netter for dette er det for svakt. Derimot en meget serviceinnstilt hyggelig dame og en veldig flink kelner hjalp på betraktelig. De redder litt oppholdet. Og fortjener ros. Prisene på mat er helt ut av proporsjon når et karbonadesmørbrød koster 165 kr og en omelett kr 240 kr.
Frokosten var heller mangelfull. Koster ikke mye med en forbedring. 2 pålegg, ost og syltetøy og standard forkostblanding stativ blir for enkelt. eggene var ødelagt hver morgen. En fantastisk plass med vakker natur men her blir ikke ny overnatting for vår del. Beklager men her ble det stryk. Du betaler for 4 stjerner og får 1-2

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Forretningsturist
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Som en annen har skrevet tidligere, dette er vel kanskje mer motell enn hotell, og romprisen er høy. Mottagelse og service upåklagelig. Middagen ble, naturlig nok, inntatt på restauranten. Vi spiste bokna fisk, knallgod, og en raus porsjon. Vi ble imponerte over vinutvalget, det hadde vi ikke ventet å finne.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, monamor
Anmeldt 22. mai 2014

Jeg ville vel heller kalt dette for et MOTELL, men beliggenheten er fin, og rommene fine. Nydelig frokost og hyggelig betjening. Likevel, 1550 kr for et dobbeltrom er vel mer storbypris enn langs landeveien.

Dato for oppholdet: mai 2014
3  Takk, Synnøve A