Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Bodde der 2 netter ifbm besøk i Legoland. Grei beliggenhet bare 20min fra Billund. Mye å gjøre for barna rundt hotellet. Vi hadde en helt OK buffet med meget bra oksestek til 195dkk, noe som er veldig greit. Frokosten var noe snau men grei nok. Romslig og greie familierom, men som mange påpeker ekstremt varmt og dårlig ventilert. Kunne godt hatt et kjøleskap på rommet. Hotellet sier de er 5 stjerner, jeg bor mye på hotell og dette er er 3 stjernes hotell tvers gjennom, men for vårt besøk så var det bra og levert iht forventinger.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, the-tmm
VINGSTED, Direktør på Vingsted Hotel & Konferencecenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

Tak for dine kommentarer. Vi kigger på dem og finder ud af en løsning, så de ikke opstår igen. Ha´ en god sommer/VINGSTED

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet 2 netter her i forbindelse med besøk i Legoland. Hotellet var helt greit med fine rom. Frokosten var fin, men ikke fantastisk. En rekke aktivitetsmuligheter for barn rundt hotellet. Vi hadde litt problemer med å få god dekning på WiFi på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, torbj_rnj507
Happiness17029469059, Direktør på Vingsted Hotel & Konferencecenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2019

Tak og ha´ en god dag //

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell, rent og ryddig. Utendørsaktiviteter for barna som var populære. Personalet var imøtekommende og hyggelige. Men; ekstremt varmt på rommet og hele hotellet, manglende ventilasjon gjorde at oppholdet ble slitsomt. Middagsbuffeten var dyr og middelmådig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LindaG2666

Tak for din evaluering. Vi går straks i gang med at finde ud af, hvad vi kan gøre for, at oplevelsen på VINGSTED bliver bedre.

Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Dette er et konferansehotell som tilbyr Legolandpakker om sommeren.

Rommene er enkle og det er mange rom på hotellet. Ingen minibar/kjøleskap og ingen AC på vårt rom.

Det er veldig gode muligheter for aktiviteter, særlig på ettermiddagene. Svømmehall, zip line (75/50 pr tur), hinderbane, fotball, volleyball osv.

For barna var det midt i blinken. For voksne litt enkelt. Kort vei til Legoland. Stor kapasitet på spisesal, men en noe enkel frokost.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, tk437
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Utrolig kjedelig hotell uten sjel.
Maken til kjedelig hotell hvor personalet ser ut til å ikke bry seg gjestene skal man lete lenge etter. Det første de ber alle gjestene sine er at rommet må bli forhåndsbetalt før man får nøkkelkortet.
Smil så jeg aldri hos de ansatte på hotellet.
Rommene er greie men kjedelige, men madrassene er gode.
Renholdet var ganske bra, men det var ekkelt med muggent dusjforheng på rommet!
Frokosten er grei men ikke noe mer enn det.
Er det noe som er helt sikkert så er det at jeg aldri kommer tilbake til
Vingsted hotell.

Dato for oppholdet: juli 2015