“Hyggelig hotellrestaurant”

Vurdert som nr. 16 av 49 Restauranter i Chasseneuil-du-Poitou
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Jeg hadde to overnattinger på Hotel Plaza hvor denne restauranten ligger. Hadde en sen middag kvelden jeg ankom, samt en felles middag med kolleger dagen derpå. Maten var veldig bra, spiste både kyllingburger den første kvelden, og tre retter neste kveld. Kan anbefale både gravlaks og and, ostene til dessert ble litt mye, men for all del, alt i alt

Takk, 797st_lej

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Le Relais Plaza Restaurant, så også på

Chasseneuil-du-Poitou, Vienne
Chasseneuil-du-Poitou, Vienne

Har du vært i Le Relais Plaza Restaurant? Del dine erfaringer!