“Grei café på supermarked”
Anmeldelse av Toquenelle

Toquenelle
Vurdert som nr. 53 av 145 Restauranter i Saintes
Anmeldt 8. september 2015

Dette er en café med et tilbud om buffet, men allikevel med en kokk tilgjengelig. Det er et ganske greit utvalg i buffeten og selv om jeg kom like før stengetid, var maten helt ok. Når jeg valgte entrecote som hovedrett, ble den stekt der og da.

Det er kanskje litt uforståelig logistikk rundt denne cafeen i forhold til i hvilken rekkefølge du plukker mat og betaler, men det ordnet seg etter hvert.

For å stille sulten er dette et greit sted.

Dato for besøk: september 2015

Anmeldt 3. juni 2019

Dato for besøk: juni 2019
Anmeldt 28. mai 2019

Dato for besøk: mai 2019

Reisende som så på Toquenelle, så også på

Saintes, Charente-Maritime

Har du vært i Toquenelle? Del dine erfaringer!