Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Agoda.comUSD 103
Trip.comUSD 106
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Lite hotell sentralt i Vildbjerg.
Smilende og hjelpsomme ansatte. En del støy fra gaten, hjalp godt med øreplugger utdelt på nattbordet.
Helt greit rom, vi hadde familierom. Badeværelset var gammelt og luktet. Likte ikke at det var dusjforheng.
Kunne med fordel vært noen knagger på badet, til å henge opp håndklær.

Var der på sommeren og rommet var veldig varmt, hotellet hadde ikke vifter tilgjengelig.

Dyrt rom i forhold til standard.

Veldig god mat i frokostsalen og restauranten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Maylin78