eDreams
Snaptravel
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Svipptur innom Værøy for å oppleve lundefugl og fjell i nydelig sommervær ifølge yr og storm. Da planen gikk i vasken (så ingen lundefugl, bare tåke) var det godt å bokstavelig talt bli tatt inn i varmen hos LVB… Hyggelig, fleksibel bevertning. Både bacalaoen, burgeren og ikke minst grillet tørrfisk overrasket med kvalitet og nøktern finesse. Anbefaler alle å avlegge LVB et besøk.

Takk, h_konr817
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk opphold!
Vi var 20 stk fra bedriftsnettverket!
Fikk 4 fantastiske måltider. Vi fikk en uforglemmelig guidet tur med rib ut mot fuglefjellene. Guidet tur opp på Håheja; kanskje verdens mest spektakulære utsikt.
Stamp, god stemning og utrolig serviceinnstilte og hyggelige ansatte.
Anbefales absolutt!

Romtips: Kan være litt uankommelig, men det anbefales å reise med helikopter fra Bodø. En opplevelse i seg selv
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 586aleksandere
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Har både overnattet og spist middag på dette stedet. Begge deler var en positiv overraskelse.
Kan anbefales. Hyggelig betjening rent og pent. Kokken imponerte også. Prisene var også helt greie bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbnnnnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Takk, tork956
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

På besøk på restauranten mens vi ventet på ferje bort fra øyen. Nydelig mat og hyggelig betjening. Værøy leverte lite av puber/spisesteder på formiddagen, så det var stor glede når Lofoten brygge også hadde en koselig pub. Kan absolutt anbefales

2  Takk, maitufte
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Litt enkelt preg på restauranten, mye som minnet om halvfabrikata og «kantine»-mat. Personalet snakket kun engelsk. Ble fortalt på tlf dagen før at de hadde boknafisk, men dette hadde de ikke. TV i lokalet. Spiste dagens fisk som var kokt torsk med poteter og spenstig garnish. Overraskende god faktisk.

Alt i alt et ok besøk; litt bedre enn en vanlig vei-kro, men mangler endel for å nå opp til hva en forventer av en restaurant på kanskje en av Norges flotteste øyer.

Takk, husoey