“Nydelig mat og atmosfære! ”
Anmeldelse av Querini Pub & Restaurant

Querini Pub & Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Røst
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Det gamle forsamlingshuset ser anonymt ut utenfra, men inne skjuler det seg en liten perle av en restaurant; sjarmerende og original, med hyggelig og dyktig betjening. ‘Dagens’ (torskegryte) var så bra at vi kom tilbake dagen etter og spiste meget god fish and chips til lunsj. Stort pluss for å servere barneporsjoner av dagens - torskegryta falt i smak hos alle tre generasjoner. Kveldssol på terrassen, lekekrok med tegnesaker og spill - her kan alle kose seg i lang tid!

Absolutt verdt et besøk - eller flere!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Eva N

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Maten var utrolig bra her. Vi hadde kveite til hovedrett, med sjokoladekake og lime pai til dessert. Meget hyggelig og serviceinnstilt betjening. Kan absolutt anbefale dette stedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, geirtrygveo
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Var her i to dagar i samband med eit seminar jobben arrangerte. Fyrste dag var det fantastisk fiskesuppe til lunsj. Vi hadde sei med salat med rømme på mjukbrød. Til middag bacalao. Mykje lokale råvarer. Ei heilt fantastisk venleg og serviceinnstilt personale. Prisane er særs låge. Dei kunne gjerne vore det dobbelte og ingen hadde reagert med den gjennomførte høge kvaliteten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SimenB_12
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat til overkommelig pris.
Kokk, og eier Anne Cecilie er en meget dyktig og flink dame. Hun tryller frem de lekreste retter av fisk.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Åse-Ann N
Anmeldt 11. mai 2017

Røst er et "must" og er du på Røst må du bare innom Querini. Her får du ikke "kortreist mat", men "ikke-reist" mat!! 10.05.17 var alle deltagerne på kurs i samfunnsmedisin så heldige å få besøke Querini til deres berømte fiskebuffet. Og da stod godsakene i kø med bl.a. tørrfisk, boknafisk, salater, braserte torskekjaker, salater av forskjellige slag, kongekrabbe av førsteklasses kvalitet, blåskjell og den fantastiske fiskesuppa til Anne Cecilie som alene er verd hele besøket. Til dessert rabarbrapai med is til. Vi var i tillegg så heldige å få høre historien om Querini som har gitt navnet til restauranten, en italiensk adelsmann som strandet her i 1432 og som har gjort at det fremdeles er en klar forbindelse mellom Røst og Venezia. Og så fikk vi operasang av Hildegunn som et lite bevis at det går an å komme tilbake til Røst og få med seg opera i disse fantastiske omgivelser. Dette var så til de grader bra!

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, janmlOslo

Reisende som så på Querini Pub & Restaurant, så også på

Har du vært i Querini Pub & Restaurant? Del dine erfaringer!