“Nydelig mat på Røst”
Anmeldelse av Querini Pub & Restaurant

Querini Pub & Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Røst
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det åpner kl 17 og vi var først ute. Mens vi ventet spilte vi litt Yatzi som lå tilgjengelig sammen med andre spill. Så fikk vi en ok rødvin, som ikke var kjølig, men det har vi lært oss er vanlig. Først forret med hvalkjøtt type carpacio som var fantastisk og perfekt med salat syltet rødløk, rømme og flatbrød. Hovedretten var den kjente og anbefalte fiskesuppen og bacalao som vi delte på. Bacalaoen var noe av det beste jeg har fått. Med en egen vri og perfekt kokt.

Takk, martinaG4788SA

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Her er stedet du må innom hvis du er på Røst. Fantastisk fiskesuppe med masse gode råvarer. God service og nydelig atmosfære

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, zimmer73
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt dette stedet og fikk anledning å besøke Querini før ferga gikk tilbake til Moskenes. Deilig dagens fisk, som vi aldri hadde prøvd før: Havmus, eller skolæst. Rabarbra og jordbær pai til dessert, formidabel opplevelse, hyggelig og varm atmosfære. En højdare i Lofoten! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, plumbum2013
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Dette er en helt fantastisk plass på denne jord. Alt som blir laget her er godt! Hele værret går å gleder seg til onsdagsfisken! Jeg fikk sjansen til å komme igjennom mere en halve menyen, mens jeg var på øya, men skal du spise på Røst er dette plassen å gå. Vær obs på åpningstidene. Det er ikke åpent hver dag. Har det svære ikke tatt noen matbilder men dette er fra vinduet

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trine S
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Det gamle forsamlingshuset ser anonymt ut utenfra, men inne skjuler det seg en liten perle av en restaurant; sjarmerende og original, med hyggelig og dyktig betjening. ‘Dagens’ (torskegryte) var så bra at vi kom tilbake dagen etter og spiste meget god fish and chips til lunsj. Stort pluss for å servere barneporsjoner av dagens - torskegryta falt i smak hos alle tre generasjoner. Kveldssol på terrassen, lekekrok med tegnesaker og spill - her kan alle kose seg i lang tid!

Absolutt verdt et besøk - eller flere!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Eva N

Reisende som så på Querini Pub & Restaurant, så også på

Har du vært i Querini Pub & Restaurant? Del dine erfaringer!