Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et hjemmekoselig sted med veldig hyggelige folk. Man føler seg veldig velkommen.
Fantastisk god mat, både frokost og middag.
Koselige rom med de beste sengene. Rent og pent over alt.
Kan absolutt anbefale stedet og hotellet. Koronatiltak ble fulgt

Takk, monikab194
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Et sted som passer for alle med et personale som står klar til å gi deg et behagelig opphold. Maten er skikkelig god og tex-mex på onsdager er virkelig å anbefale!
Kakebord hver lørdag og arrangementer med levende musikk fra tid til annen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, arnerogerj2020
Anmeldt 12. januar 2020

Hotellet passer for alle. Deg som er på forretningsreise. Enslige som vil slappe av. Familier som søker opplevelser. Faglærte kokker og dyktige servitører står klar for til å servere deg et deilig måltid. En hjemmekoselig hotell med nyoppussede rom og oppgraderte fellesområder.

Takk, arner0gerj
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Hjemmekoselig hotell med skikkelig hyggelig personale! Hotellet har gjennomgått store oppgraderinger de 2 siste årene. Maten er kjempegod. Anbefaler Tex-Mex som de har hver onsdag og kakebord hver lørdag.

1  Takk, ArvidFallet
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Romslige rom, god seng og gulle rent. Frokosten var enkel, men svært god. De ansatte var særdeles serviceminded. Vi følte oss svært velkommen på dette hjemmekoselige hotellet. Kommer svært gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, trinebot15