eDreamsUSD 222
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Nok ei julebordshelg på dette fantastiske stedet er over, den 3. i rekken. Vi har kosa oss stort alle 10. Fredagen fikk vi servert en fantastisk boknafisk som vi nok alle vil minnes i mange år. Lørdagen var det tur til gapahuken med påfølgende besøk i jacuzzien. Ribba og pinnekjøttet som ble servert på kvelden var "high class" og kan ikke beskrives med andre ord enn FANTASTISK. Atmosfæren er som alltid lun og varm, og man får følelsen av å komme "hjem". Takk til vertskapet, Aud og Svein, som gjør dette til et fantastisk sted som vi vil tilbake til igjen,og igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 810berits
Svein J, Eier på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Hei Berit

Takk for deres fantastiske tilbakemelding. Det er positiv tilbakemelding og gjester som dere som gjør det enkelt å drive lodgen.
Dere er en unik gjeng, som alltid er velkommen til Lodgen.

Håper vi sess snart..

Aud Og Svein

Anmeldt 12. februar 2017 via mobile enheter

For andre gang var vi på besøk her. Like godt vertskap, like god mat og drikke samt like rent og pent som sist vi var. Håper på en ny tur hit til sommeren. Selv om været ikke var av det allerede beste med regn og vind gjorde det ingenting. Av og til er det greit å bare slappe av å senke skuldrene. Og er noen på jakt etter ro for kropp og sjel er dette rette plassen.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Ellen H
Svein J, Eier på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2017

Hei Ellen,

Det er alltid hyggelig når gjestene kommer tilbake til oss, og dere er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Aud og Svein

Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Da har vi vært her for andre gang for å avholde julebord. Like bra,og kanskje bedre enn i fjor. Flott vertskap, deilig atmosfære og god servering. Gikk tur opp til gapahuken lørdagen i flott høstvær med påfølgende opphold i jacuzzi. Vi har hatt det flott.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 810berits
Svein J, Eier på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2016

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Dere er en hyggelig gjeng, og vi gleder oss til neste besøk.

Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet med varierte turmuligheter. Hyggelig atmosfære, lekre lokaler og gode senger. Super service med imøtekommende vertskap. Nydelig kortreist mat. Konkurransedyktige priser. Jacuzzi under stjernehimmel og nordlys er et must. Anbefales som en weekendtur for kollegaer.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Solveig N

Takker og bukker for fantastisk tilbakemelding, det varmer mitt hjerte.
Dere var en flott gjeng som vi håper kommer tilbake.

Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig lodge, nydelig mat, fantastisk utsikt og kjempeservice. Vi har følt oss så hjemme her og har hatt det kjempefint. Ei perle i Nord Troms :)

Anbefales på det varmeste! Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Julie W

Takk for flott tilbakemelding.
Hyggelig at dere var fornøyd med oppholdet på Arctic Panorama Lodge.

Håper å se dere snart igjen.