Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott plass med fantastisk vertskap, kjempegod mat og vidunderlig utsikt. Anbefales på det varmeste! God service med henting og bringing til fergeleiet. Må hit flere ganger, blir både sommer og vintertur hit.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Skibotnhusky
Svein Jakobsen, Owner på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2020

Anmeldt 8. oktober 2020

Er du ute etter ro, topptur, spa, stillhet og godt vertskap, ja da burde du ta turen til Arctic Panorama Lodge.
Koselig Lodge med god service og mat. Rommene var store og rene med fantastiske senger.
Anbefales virkelig ⛰

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, stinek90

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her ble vi godt tatt vare på, takk for et kjempefint opphold! Vi ble hentet med båt etter avtale, og overfarten tok ca. 10 minutt. Vi hadde et stort og fint rom med havutsikt, god seng, rent og pent. Vi var bare her en dag, og den brukte vi på Arontinden, en flott tur med nydelig utsikt. Helt perfekt med badstue og jacuzzi etter turen! Til middag fikk vi en fantastisk god bacalao. Vi kommer gjerne tilbake hit for å lade batteriene, og ta flere av de mange flotte turene i området.

Takk, joride2018

Anmeldt 7. november 2018

Hadde en fantastisk overnatting på lodgen i flott høstvær! Flott og gjestfritt vertskap, nydelig mat, og delikat innredning!! Man må med båt til Uløya for å komme til lodgen, og dette er et sted å finne sjelefred! Lodgen er også utgangspunkt for flotte fjellturer, bl a Arontind på over 500 meter, eller gapahuken, der man også ser utover havet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, solveigkj
Svein J, Eier på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Takk for flott tilbakemelding.

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Nok ei julebordshelg på dette fantastiske stedet er over, den 3. i rekken. Vi har kosa oss stort alle 10. Fredagen fikk vi servert en fantastisk boknafisk som vi nok alle vil minnes i mange år. Lørdagen var det tur til gapahuken med påfølgende besøk i jacuzzien. Ribba og pinnekjøttet som ble servert på kvelden var "high class" og kan ikke beskrives med andre ord enn FANTASTISK. Atmosfæren er som alltid lun og varm, og man får følelsen av å komme "hjem". Takk til vertskapet, Aud og Svein, som gjør dette til et fantastisk sted som vi vil tilbake til igjen,og igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 810berits
Svein J, Eier på Arctic Panorama Lodge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Hei Berit

Takk for deres fantastiske tilbakemelding. Det er positiv tilbakemelding og gjester som dere som gjør det enkelt å drive lodgen.
Dere er en unik gjeng, som alltid er velkommen til Lodgen.

Håper vi sess snart..

Aud Og Svein