• Restaurant
Gratis avbestilling frem til 26/07
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 185 per natt.

• Frokost inkludert
TRYP Celle(Celle)
  • Restaurant
  • Treningssenter
Gratis avbestilling frem til 28/07
Anmeldt 18. august 2015

Det var ikke første gang jeg besøkte Celle og hotel Althof Fürstenhof. Hotellet har i sin tid vært en gammel herregård, og en kjenner nesten duften av "forna dars" glans. Hotellet er anbefalelsverdig både på grunn av beliggenhet, - (få skritt fra gamlebyen), - deilige rom, god service og god mat. Nydelig å sitte i brokadetrukne rokokkostoler med utsikt til hotellets park, mens du nyter din førsteklasses frokost, - her manglet intet ! - Hotellet har innendørs svømmebasseng, - her er lagt frem rene håndklær og magasiner til å lese mens duslapper av i en deilig liggestol etter svømmingen. - celle er en vidunderlig vakker by med alle sine gamle bygninger. Jeg satt på en uterestaurant og rett overof meg var huset fra 1532m - altså 400 år eldre enn meg. Besøker man Tyskland, er det absolutt verdt å besøke Celle og hoteel Althof Fürstenhof !!!

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Ka_Lou_S_12
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Vi kom til hotellet etter mange timers kjøretur fra Konstanz, hadde bestilt et vanlig dobbeltrom, vi ble oppgradert og fikk en suitefantastisk. Personalet som tok i mot oss var veldig hyggelige og hjelpsomme. Vi hadde et flott opphold og kommer tilbake. Restauranten i tilknytning hadde også god mat.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, Metteturisten
Anmeldt 25. juli 2014

Hotellet har perfekt beliggenhet, nydelig salong/bar, svært gode restauranter og frokostbuffet, profesjonell betjening. Dessverre var rommet lite delikat, plassert i en 70-talls fløy med utdatert vegg til vegg teppe og så trangt at nattbord og seng var kilt inn i en "boks", med slitt bad. Utmerket frokost trekker opp, men denne gang var ikke Fürstenhof på høyden.

Romtips: Unngå første etasje
  • Opphold: juli 2014, reiste med familie
Takk, Eli473
Anmeldt 31. januar 2014

Dette hotellet oser av atmosfære fra en svunnen tid. Med eleganse og sjarme.
Et 5 stjernes hotel, så prisen blir der etter. Men etter min mening er det verdt det. Behagelige rom, med en god seng. Frokosten var en av de bedre vi har hatt i Tyskland, og utvalget var stort.
Bestill selv hva slags egg du vil ha. Kokt eller stekt m. bacon osv.
Vi bodde der under vårt besøk på Weinachmarkt og det var ypperlig. Kort vei til sentrum ( 5 min)
Et besøk på Il Palio, italiensk restaurant i tilknytning til hotellet anbefales. Vi reserverte bord før vi reiste nedover.

Romtips: Skal du bo flere dager anbefales superior rom.
  • Opphold: desember 2013, reiste med venner
Takk, Olav_10
Anmeldt 24. juli 2013

Etter en lang kjøretur om natten fra Italia ankom vi Fuerstenhof i Celle tidlig om morgenen, slitne og trøtte. Vi hadde valgt dette hotellet basert på et tidligere besøk. Vi ble mottatt av en særdeles vennlig og profesjonell resepsjonist som sørget for at vårt bestilte rom var klart og at ekstraseng for vår sønn raskt kom på plass. Dette til tross for vår tidlige ankomst. Hotellet ligger i et stille strøk i gangavstand fra altstadt i Celle. Vi hadde en suite i annekset med egen inngang slik som sist. Absolutt å anbefale da du er sikret god plass i en stille del med utsikt over hotellets inngang og uteservering under et enormt tre. Grei parkering i garasje under hotellet. Vi spiste lunsj på hotelrestauranten Taverna & Trattoria Palio som kan anbefales på det sterkeste, rett og slett et nydelig måltid. Noe negativt er at hotellet ikke tilbyr kostnadsfritt trådløst internetttilkopling. Dette må kjøpes ekstra, det holder ikke i 2013 ! Bassenget i spa avdelingen var heller ikke tilfredsstillende med et preg av vedlikeholdsbehov. Ikke spesiellt tillitsvekkende at bassengbelysning ligger på kanten med kabler i det fri ! Frokost og service var uklanderlig. Vi vil komme tilbake og håper da at bassenget er iorden og internett er tilgjengelig kostnadsfritt.

• Opphold: juli 2013, reiste med familie
Takk, Kjell H