“Nydelige tallerkener”
Anmeldelse av La Table de Goethe

La Table de Goethe
Vurdert som nr. 32 av 46 Restauranter i Leukerbad
Anmeldt 18. november 2018

Kokken er veldig god til å lage forretter og desserter. Og tallerknene ser veldig appetittlelige ut. Litt for mye grønnsaker, og ingen poteter. Jeg så ikke en potet på de tre ukene jeg spiste der.

Takk, gmorzier

Dato for besøk: mars 2019
Anmeldt 20. november 2016

Dato for besøk: september 2016

Reisende som så på La Table de Goethe, så også på

Har du vært i La Table de Goethe? Del dine erfaringer!