“Imponerende mat”
Anmeldelse av Siam Kinnaree

Siam Kinnaree
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Tynset
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tilfeldig tur innom dette stedet og ble svært positivt overrasket.
Fantastisk Massaman curry- beste jeg har smakt, ever.
Tok litt tid å få maten, men denne gang velger jeg å overse dette og tenke at det var tilfeldig. TOMMEL OPP! Kommer garantert tilbake neste gang vi kjører via Tynset.

Takk, Stig G

Anmeldt 14. juli 2020

Besøkte denne restauranten forrige år og ble meget positivt overrasket. Tror forresten den har endret navn til Thai Chef. På vei til Trondheim med følge (fra Thailand) ble reisen planlagt så vi kunne spise lunch her. Jeg bestilte Red Curry med kylling og jeg fikk en nydelig og passe krydret rett. Følget bestilte Kuy Teav (and med risnudler, hodekål, brokkoli gulrøtter og hvitløk i olje). Denne retten ble også lovpriset. Det er også viktig å merke seg at betjeningen som bare var to og sikkert stresset denne solfylte dagen, alltid hadde et smil og ga flott service. Synes dette egentlig er en liten perle og vi kommer begge igjen.

1  Takk, 340knutj
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Dette var vel verdt en stopp på veien nordover! Svært god mat med gode rådvarer Vi kommer helt sikkert igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, gunnelina
Anmeldt 14. desember 2019

En av mine favoritt restauranter med mange klassiske thai retter og ikke minst fabelaktig sushi.
Ligger midt i sentrum av Tynset rett over hotellet og i Alti kjøpesenter, liten terrasse å sitte å spise når været tilater.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, geiroal
Anmeldt 8. oktober 2019

Hyggelig service og rolige omgivelser. Fin måte å prøve nye matretter på! Har spist grønn curry, vårruller og blåskjellsuppe.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Vildejn94

Reisende som så på Siam Kinnaree, så også på

Tynset, Tynset kommune

Har du vært i Siam Kinnaree? Del dine erfaringer!