“Beste på Tynset?”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 6. november 2018

Var på Tynset i jobbsammenheng, og vi bestemte oss for å ta turen innom den relativt nyåpnede dineren for å spise lunch. Det var en "klassisk" amerikansk atmosfære noe menyen også bar preg av. Jeg bestilte en Philly cheese steak etter anbefaling av servitøren, og de to andre jeg var med bestilte wrap. Alt falt i smak, og vi har tenkt oss tilbake for å spise middag senere i uken. Verdt en visitt!

Takk, EUL1

Anmeldt 30. oktober 2018

Så en videoklipp av denne restauranten på facebook før,ble så nysgjerrig at jeg måtte bare stikke turen innom. Morsom nostalgi restaurant med kjempe vakre amerikanske 50tallsmøbler bl.a neonlys og metalskilter. Super god mat,og trivelig betjening.
Anbefaler dette stedet

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andreas s
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Imøtekommende og hyggelig betjening, artig og spennende innredning, god mat som sto klar da vi kom, hadde forhåndsbestilt. Anbefales!

Takk, Navigator675118
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjørte innom for å spise middag. Fikk anbefalt sperrips som smakte utmerket. Rask servering og hyggelig service. Kan anbefales.

Takk, Leif S
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Dro innom her for å spise, valget falt på en entrecote (medium stekt) og burger. Entrecote kom nærmest rautenede ut på tallerken og ble sendt ut igjen. Burgeren var velsmakende og god.Kom en ny entrecote etter ca 10 min, denne gangen var den stekt well done og seig. Men vi spiste maten iom at vi tenkte dette var det beste de fikk til. Vi fikk noen små prosenter avslag på maten. Tenkte at burger kan de hvertfall, så var ganske så fornøyd helt til vi kom hjem, da kom burgeren i retur.
Så takk for oss Ruth, vi kommer ikke tilbake.

Takk, MarionA59

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på