“Kult amerikansk spisested”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

En perle av et spisested for folk som liker amerikansk mat og stemning! God mat, utadvendt og blid betjening og kule lokaler. Absolutt et sted å stoppe på hvis du kjører Østerdalen eller er i Tynset-området.

Takk, 927marith

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Her håper jeg lokalfolket på Tynset og omegn, og ikke minst at tilreisende oppdager og ser verdien i denne fargeklatten av et spisested. God mat, trivelig betjening, kommer gjerne tilbake.

Takk, EAanor
Anmeldt 6. november 2018

Var på Tynset i jobbsammenheng, og vi bestemte oss for å ta turen innom den relativt nyåpnede dineren for å spise lunch. Det var en "klassisk" amerikansk atmosfære noe menyen også bar preg av. Jeg bestilte en Philly cheese steak etter anbefaling av servitøren, og de to andre jeg var med bestilte wrap. Alt falt i smak, og vi har tenkt oss tilbake for å spise middag senere i uken. Verdt en visitt!

Takk, EUL1
Anmeldt 30. oktober 2018

Så en videoklipp av denne restauranten på facebook før,ble så nysgjerrig at jeg måtte bare stikke turen innom. Morsom nostalgi restaurant med kjempe vakre amerikanske 50tallsmøbler bl.a neonlys og metalskilter. Super god mat,og trivelig betjening.
Anbefaler dette stedet

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andreas s
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Imøtekommende og hyggelig betjening, artig og spennende innredning, god mat som sto klar da vi kom, hadde forhåndsbestilt. Anbefales!

Takk, Navigator675118

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på