“Hotellferie”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk god matog mye mat..fantastisk betjening som sto på...venta gjerne for å få fersk og god mat

Takk, Lunsjz2020

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Maten smakte godt og hele familien dro gode og mette for rundt 200-250 per pers. Anbefaler kyllingburger, ettersom kyllingen var god og saftig og etter min mening bedre enn den vanlige burgeren. Litt vanskelig å få kontakt med servitør for bestilling, og tok lang tid før maten var klar. Virket heller ikke helt rent på bordet vi fikk. Likevel en hyggelig betjening med godt humør. Alt i alt et fint og greit måltid. Om man er sulten og lyst på et greit måltid i kule omgivelser anbefaler jeg Ruth’s Diner.

1  Takk, jonasn12345
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Var innom Tynset og valgte Ruth's Diner for lunch pga av omtaler og et lokale med særpreg. Da det nærmet seg middagstid og etter to purringer måtte vi gå uten mat. Hadde da ventet i 1 time og 20 min. De hadde ikke en gang begynt på maten. Det var snakk om 3 burgere m fries.. Ruth er dessverre ikke verdt et besøk!

1  Takk, Perlill
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Valgte dette stedet pga mange gode anmeldelser, men det ble en skuffelse. Vi måtte vente først en god stund på å få bestilt, så ventet vi i 1 time før vi fikk maten! Den var helt ordinær, burger og sandwich. I tillegg stod utgangsdøra på vid gap, måtte sitte med jakke på inne. Flere kunder ga opp å vente.

Takk, LineMG64
Anmeldt 2. juni 2020

Spiste spareribs med søtpoteter
Alldeles nydelig
Morsomme lokaler, veldig bra service.
Stedet anbefales

Dato for besøk: juli 2019