“Endeløs venting på middelmådig måltid”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en veldig dårlig opplevelse for vår del. En times ventetid for 3 middelmådige burgere og en club sandwich. En betjening som ikke hadde kontroll på bestillingene og rotete bord, selv med halvfullt lokale. Blir ikke flere besøk her...

Takk, 935mortenn

Anmeldt 20. juli 2020

En helt forferdelig opplevelse. Elendig mat, elendig service. Her burde Mattilsynet vært på døra. Anbefaler ingen å spise her.

3  Takk, V2949QWsarahs
Anmeldt 19. juli 2020

Dårlig service, servitører som overser deg i 15-20 min. Gikk før vi fikk bestilt. Alle muligheter til å kunne være en fin plass, men da må de ansatte skiftes ut.

Takk, 532geirm
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk god matog mye mat..fantastisk betjening som sto på...venta gjerne for å få fersk og god mat

Takk, Lunsjz2020
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Maten smakte godt og hele familien dro gode og mette for rundt 200-250 per pers. Anbefaler kyllingburger, ettersom kyllingen var god og saftig og etter min mening bedre enn den vanlige burgeren. Litt vanskelig å få kontakt med servitør for bestilling, og tok lang tid før maten var klar. Virket heller ikke helt rent på bordet vi fikk. Likevel en hyggelig betjening med godt humør. Alt i alt et fint og greit måltid. Om man er sulten og lyst på et greit måltid i kule omgivelser anbefaler jeg Ruth’s Diner.

1  Takk, jonasn12345

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på