“Ikke legg igjen pengene her”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 23. juli 2020

Da vi kom, var vi så og si alene i restauranten. Etter å ha bestilt mat, kom ansatt bort etter ti minutter og hadde glemt alt vi hadde bestilt.

Maten kom kjapt, men denne levde så absolutt ikke opp til hva som forventes når man bestiller mat ute. Pølsa på barnemenyen så ut som hadde vært stekt for to uker siden. «Eplemosten» de hadde på menyen var eplejuice fra coop-kartong. Maten var generelt lite innbydende, og tydelig halvfabrikat på alt som ble servert.

Toalettene var i tillegg skitne, og tom for såpe.

Anbefaler å styre unna denne dineren.

1  Takk, 381sirih

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig burger og god chips. Milkshaken var helt nydelig. God service og fikk maten kjapt.
Meget fornøyd.

Takk, johnmU9257HD
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en veldig dårlig opplevelse for vår del. En times ventetid for 3 middelmådige burgere og en club sandwich. En betjening som ikke hadde kontroll på bestillingene og rotete bord, selv med halvfullt lokale. Blir ikke flere besøk her...

Takk, 935mortenn
Anmeldt 20. juli 2020

En helt forferdelig opplevelse. Elendig mat, elendig service. Her burde Mattilsynet vært på døra. Anbefaler ingen å spise her.

3  Takk, V2949QWsarahs
Anmeldt 19. juli 2020

Dårlig service, servitører som overser deg i 15-20 min. Gikk før vi fikk bestilt. Alle muligheter til å kunne være en fin plass, men da må de ansatte skiftes ut.

Takk, 532geirm

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på