“Man føler seg i Amerika”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 2. august 2020

6 personer som fikk forskjellige retter burger spareribs pancakes bl.a biff
Veldig fornøyd hele gjengen!
Nydelig mat

Dato for besøk: september 2019
Takk, kaaress

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, fine lokaler. Kjempegod bbq og bacon burger. Litt ventetid men det var virkelig verdt det. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, martinsenp
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tok 45 minutter fra vi bestilte maten til vi fikk den, dette med få folk i restauranten. Maten var midt på treet, men for dyrt ift hva det var.

Takk, dxchr
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Trivelige ansatte, artig sted. God milkshake. Men burgerne trekker ned, samt chips med altfor mye krydder som gjør stedet gjennomsnittlig.

Takk, TuvaTravel
Anmeldt 23. juli 2020

Da vi kom, var vi så og si alene i restauranten. Etter å ha bestilt mat, kom ansatt bort etter ti minutter og hadde glemt alt vi hadde bestilt.

Maten kom kjapt, men denne levde så absolutt ikke opp til hva som forventes når man bestiller mat ute. Pølsa på barnemenyen så ut som hadde vært stekt for to uker siden. «Eplemosten» de hadde på menyen var eplejuice fra coop-kartong. Maten var generelt lite innbydende, og tydelig halvfabrikat på alt som ble servert.

Toalettene var i tillegg skitne, og tom for såpe.

Anbefaler å styre unna denne dineren.

1  Takk, 381sirih

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på