“Knall go mat”
Anmeldelse av Ruth's Diner - STENGT

Ruth's Diner
Anmeldt 13. august 2020

Koselig lokale. Hyggelig betjening. Og maten var helt toppers. Kjøpte BBQ bacon burger, amerikanske pannekaker og milkshake. Maten kom raskt. Her kommer jeg til å spise hver gang jeg er i Tynset.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Tonanjo

Anmeldt 4. august 2020

Vi ankom stedet med relativ få kunder, men det kom flere etter hvert. Grei meny, hvor vi bestilte og betalte på forhånd. De rotet veldig med bestillinger, gitt vår mat til andre. Dette gjaldt dessverre også andre la vi merke til. Når maten først kom etter 40-45 minutter, var den OK, men vi fikk ikke akkurat det vi bestilte. Dette var en liten skuffelse samlet sett.

2  Takk, OJS1960
Anmeldt 2. august 2020

6 personer som fikk forskjellige retter burger spareribs pancakes bl.a biff
Veldig fornøyd hele gjengen!
Nydelig mat

Dato for besøk: september 2019
Takk, kaaress
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, fine lokaler. Kjempegod bbq og bacon burger. Litt ventetid men det var virkelig verdt det. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, martinsenp
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tok 45 minutter fra vi bestilte maten til vi fikk den, dette med få folk i restauranten. Maten var midt på treet, men for dyrt ift hva det var.

Takk, dxchr

Reisende som så på Ruth's Diner, så også på