Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com
Anmeldt 24. september 2018

Veldig fornøyd med rommet vi fikk, men renholdet kunne vært bedre. Det som skuffet meg mest var maten. Ved frokosten var det overraskende mye av bufféten som hadde utgått på dato, noe var til og med muggent. Dette er ikke greit. Ellers en fin og koselig plass, for de som liker natur og friluftsliv.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, idahL6866JA
Fredrik Malvik F, Kundeansvarlig på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Ida!
Det var synd å høre om opplevelsen du hadde med frokosten.
Dette er selvfølgelig ikke noe som skal skje.
Vi tar opplevelsen din på alvor å sørger for en gjennomgang slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 18. september 2018

Imøtekommende og trivelig mottagelse i resepsjonen. Hadde bestilt rom jeg kunne ha med hund på, noe som ikke var notert hos dem. Fikk ordnet det uten problem. Ba om tidligere frokost enn vanlig og det løste seg også. Nydelig frokostbuffet!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Torunn G
Fredrik Malvik F, Salgssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Torunn!
Takk for hyggelig og nyttig tilbakemelding.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Savalen Fjellhotell & Spa.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Årets happenings med nissevenner. En super weekend på dette flotte hotellet.
Hyggelig rom, flott svømmebasseng, spa og uforglemmelig mat servering
En weekend i " winther wounder land."
Stedet kan varmt anbefales.
Gleder meg allerede til neste opphold i september.
Herlige Savalen.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, May L
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse og betjening i resepsjonen.
Ved frokost ankomst var alle bord reservert, vi må jo ha et bord og betjeningen ber oss bare «ta et bord» .
Etter en halv time kommer noen til nabo bordet og sjikanerer oss og sier de har «eid bordet» de seneste 7 år. Dette var ubehagelig.
Hotellets praksis er årsaken til dette. For forbifarende som også vil ha frokost er dette en ubrukelig ordning.
Dette til orientering

Roar

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, roarsolb
Anmeldt 8. august 2018

Hotellet var bra. Rommet var dårlig men rent. Maten var ok og servisen var bra. Det var imidlertid et typisk fjellhotell. Altså et ski hotell til sommer bruk. Vi følte oss aldri helt hjemme her. Vi kommer neppe tilbake det var ikke noe som vi streber eter.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, scandinaver